موس‌ گیمینگ Razer Naga Pro با سیستم وایرلس و دکمه‌های قابل تعویض معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – موس گیمینگ جدید کمپانی Razer با نام Razer Naga Pro با سیستم وایرلس ثابت کرده است که بهترین گزینه برای انواع بازی‌های نقش‌آفرینی است.

تقریبا اکثر موس های گیمینگ ادعا دارند که طراحی و قابلیت‌های آنها برای تمامی بازی‌ها بهینه شده و مناسب است. اما موس گیمینگ جدید کمپانی Razer با نام Razer Naga Pro با سیستم وایرلس ثابت کرده است که بهترین گزینه برای انواع گیم‌های نقش‌آفرینی به‌خصوص آن‌ها که دکمه‌های فراوانی برای میان‌برها و تنظیم ماکرو نیاز دارند، مانند MOBA, MM، RTS و بتل رویال هایی مانند Fortnite است.

این موس که از همان ویژگی‌های ظاهری Razer Naga 2017 Trinity بهره‌مند شده است با قیمت ۱۴۹ دلار و قابلیت تغییر شکل پنل سمت چپ به بازار عرضه شده که به شما امکان تعویض پنل سمت چپ موس، جایی که انگشت شستتان روی آن قرار می‌گیرد را می‌دهد. به این ترتیب موس شما بین ۲، ۶ یا ۱۲ دکمه با قابلیت شخصی‌سازی برای اجرای میان‌برها و تنطیمات ماکرو را فراهم می‌کند.

Razer Naga Pro

این موس با طراحی ارگونومیک ویژه‌ی خود به راحتی در کف دست قرار می‌گیرد. بزرگترین تغییر نسبت به نسخه Trinity به‌جز اتصال وایرلس، پنل متفاوت ۶ دکمه‌ای است که به راحتی دکمه‌ها را در دسترس انگشتتان قرار داده است. برای شخصی‌سازی این دکمه‌ها شما می‌توانید از نرم‌افزار Razer Synapse استفاده کرده و موس خود را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنید و طراحی مخصوص به خود را بر روی دکمه های جانبی اعمال کنید.

ناگا پرو دارای سنسور اپتیکال +Focus‌ ریزر با دقت 20000dpi است که پیش‌تر نیز  آن را در مدل محبوب DeathAdder V2 دیده بودیم. این موس همچنین از سوییچ‌های اپتیکال با حداقل تاخیر نسبت به سوییچ‌های رایج مکانیکی بهره‌مند است.

طبق اطلاعاتی که از این موس موجود است می‌دانیم این موس با هر بار شارژ می‌توانید ۱۵۰ ساعت در حالت بلوتوث و یا ۱۰۰ ساعت در حالت وایرلس کارایی خواهد داشت. درگاه شارژ این موس از نوع microUSB است و یک کابل با پوشش بافته شده Speedflex نیز درون باکس آن قرار دارد. نکته قابل توجه در این موس این است که اگر شما یک داک شارژ از موس‌های گران‌قیمت دیگر ریزر داشته باشید می توانید Naga Pro  خود را نیز روی آن شارژ کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر