لو رفتن رندرهای جدید Redmi Note 10 با دوربین‌ سه‌گانه دایره شکل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی Redmi Note 10 که قرار بود با پردازنده MediaTek Dimensity 820 و پشتیبانی از 5G به بازار عرضه شود، به نظر می‌رسد مجهز به پردازنده‌ Snapdragon 765G خواهد بود.

اوایل هفته بود که تلفن همراه جدید Redmi Note 10  معرفی شد. در گزارش‌ منتشر شده به همراه تصاویر زنده و رندر برای معرفی این تلفن همراه آمده بود که این گوشی با پردازنده‌ی MediaTek Dimensity 820 و پشتیبانی از 5G به بازار عرضه خواهد شد. اما شواهد جدید لو رفته  نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا مجهز به پردازنده‌ی Snapdragon 765G خواهد بود.

یکی از تصاویری که توسط وبسایت Slashleaks منتشر شده است، نشان ‌دهنده تصویری تار از چینش دایره شکل دوربین‌های سه گانه پشت و رندر این تلفن‌همراه است. تصاویر نشان می‌دهد دوربین اصلی این تلفن‌همراه 48MP و با شیشه‌ خمیده همراه خواهد بود. 

در صفحه جلوی این تلفن‌همراه شاهد دوربین سلفی به شکل punch-hole و همچنین سنسور اثرانگشت تعبیه شده در قسمت دکمه‌ی Power هستیم.

تصویر‌های منتشر شده نشان می‌دهد این تلفن‌همراه با نام مدل M2007J22C  و رم 8G ساخته‌خواهد شد. سرعت 2.4Hz آن شاهدی است بر این مدعاست که احتمالا این تلفن‌همراه مجهز به پردازنده‌ Qualcomm Snapdragon 765G خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر