حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بهترین محل برای تعمیرات لپ تاپ اچ پی کجاست؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

—————- رپرتاژ آگهی —————–

در دنیای امروز وسایل الکترونیکی نظیر لپ تاپ و موبایل به اجزایی جدایی ناپذیر در زندگی تبدیل شده اند. حال اگر این وسایل در شرایط حساس دست شما را توی پوست گردو بگذارند و با شما راه نیایند ممکن است یک پروژه بزرگ دانشجویی یا کاری را از دست بدهید. درست در همین لحظه است که فاجعه آغاز شده و باید لپ تاپ به دست در جست و جوی یک تعمیرکار قابل اطمینان خیابان ها را زیر و رو کنید.

اگر این تعمیرکار توانایی لازم برای تعمیرات لپ تاپ را نداشته باشد به جای درست کردن ابروی لپ تاپ شما چشمش را کور کرده و کار را از آن که هست بدتر میکند.

برای تعمیر لپ تاپتان بهتر است به یکی از نمایندگی های معتبر و مجاز مراجعه کنید.

این کار هم باعث حفظ امنیت اطلاعات موجود در لپ تاپ شده و هم تا تعمیر بعدی زمان بیشتری را از لپ تاپتان استفاده خواهید کرد. پیدا کردن نمایندگی لپ تاپ hp کار چندان مشکلی نیست اما اطمینان به این نمایندگی ها برای تعمیرات لپ تاپ اچ پی چندان راحت نیست.

اچ پی سرویس نماینده مجاز انجام تعمیرات لپ تاپ hp است که با داشتن نیروهای متخصص و توانمند خیال شما را از بابت تعمیر لپ تاپ محبوبتان راحت خواهد کرد.

 

اچ پی سرویس چیست؟

اگر صاحب یک لپ تاپ اچ پی هستید و به دنبال نمایندگی لپ تاپ hp می گردید می توانید شماره تلفن اچ پی سرویس را به عنوان یک یار همراه در گوشی همراه خود ذخیره کنید. هرگاه نیاز به تعمیرات لپ تاپ اچ پی خود پیدا کردید کافی است گوشی تلفن همراه را بیرون آورده و شماره تلفن اچ پی سرویس را بگیرید. متخصصان مجرب این نمایندگی لپ تاپ hp شما را راهنمایی می کنند تا در صورت امکان بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه آن را تعمیر کنید.

 




برای تعمیرات لپ تاپ hp به صورت جدی تر لپ تاپ خود را به یکی از نمایندگی های اچ پی سرویس ببرید. کارمندان اچ پی سرویس بلافاصله پس از دریافت لپ تاپ آن را تست و عیب یابی می کنند. پس از تشخیص عیب در صورت امکان تعمیر لپ تاپ اچ پی را بدون فوت وقت و در حضور خود شما انجام می دهند. اما اگر نیاز به تعمیرات تخصصی تر وجود داشته باشد تا حداکثر 48 ساعت بعد می توانید لپ تاپتان را مثل روز اول تحویل بگیرید. اگر قطعه موردنظر در شرکت موجود نباشد این مهلت تا زمان رسیدن قطعه طول خواهد کشید تا امکان تعمیر لپ تاپ hp فراهم گردد.

اچ پی سرویس چه خدماتی را به شما ارائه می کند؟

کلیه خدمات تعمیرات لپ تاپ hp در اچ پی سرویس با فاکتور و گارانتی رسمی انجام می گیرد.

وجود گارانتی چهار ماهه برای تعمیرات می تواند خیال شما را از بابت کیفیت خدمات این شرکت آسوده سازد. اچ پی سرویس یک نمایندگی لپ تاپ hp است که تعمیرات تخصصی و فوق تخصصی را برای لپ تاپ شما انجام می دهد.

خدمات این شرکت فقط به تعمیرات لپ تاپ hp ختم نمی شود. شما می توانید نوت بوک اچ پی خود را نیز به راحتی به دست متخصصان این شرکت بسپارید.

شما می توانید برای تست و عیب یابی، تعمیر و تعویض مادربرد، انواع چیپست، مانیتور، کارت های مودم و شبکه، درایورها، کیبورد و تاچ پد، فن و لولای لپ تاپتان و یا هر تعمیر لپ تاپ hp  دیگر به اچ پی سرویس اطمینان کنید.

اگر همه تعمیرکاران شما را از تعمیر لپ تاپتان ناامید کرده اند، اچ پی سرویس شما را ناامید برنگردانده و نهایت تلاش خود را برای بهبود عملکرد لپ تاپ شما می کند. کلیه خدمات و تعمیرات لپ تاپ hp با گارانتی معتبر و با استفاده از قطعات باکیفیت انجام شده و شما را از مراجعات چندباره به تعمیرگاه بی نیاز می کند.

تعمیرات لپ تاپ اچ پی در اچ پی سرویس شامل تعمیر انواع مدل های لپ تاپ hp موجود در بازار می شود. تعمیر و تعویض مانیتور و کابل فلت، لولاهای درب لپ تاپ، CPU، کارت شبکه، هار دیسک، چیپست های گرافیکی، ارتباطات وایرلس، بلوتوث و… می شود.

شما می توانید نوت بوک hp خود را نیز به اچ پی سرویس بسپارید. تعمیر و تعویض مادربرد، مانیتور، LCD، گرافیک و تعمیرات نرم افزاری همگی از خدماتی است که این نمایندگی لپ تاپ اچ پی به شما ارائه می دهد.

علاوه بر خدمات تعمیر و تعویض قطعات، می توانید قطعات اصلی لپ تاپ را نیز از طریق فروشگاه اچ پی سرویس تهیه کنید. این قطعات با گارانتی طولانی مدت و مناسبترین قیمت به شما تحویل داده می شوند.

چگونه می توان به اچ پی سرویس دسترسی پیدا کرد؟

برای دسترسی به معتبرترین نمایندگی لپ تاپ hp می توانید از خطوط تلفن یا اینترنت استفاده کنید.

اگر قصد استفاده از تلفن و تماس با متخصصین اچ پی سرویس را دارید می توانید از شماره تلفن های 88227439-40 یا 887700037 استفاده کنید. همکاران ما به طور کامل شما را راهنمایی کرده و در صورت نیاز به مراحعه حضوری به اطلاعتان می رسانند. از طریق اینترنتی نیز می توانید آدرس hp-service.co را در مرورگر خود وارد کرده و به دنیای بی نظیر تعمیرات لپ تاپ hp وارد شوید.

در فروشگاه اچ پی سرویس چه چیزهایی پیدا می شود؟

در قوطی این عطار لپ تاپ می توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کنید. هر قطعه ای که برای ارتقای عملکرد یا تعمیر آن احتیاج داشته باشید در فروشگاه اچ پی سرویس پیدا می شود. اگر قطعه ای در شرکت موجود نبوده و شما به آن نیاز داشته باشید با ثبت سفارش نیز می توانید آن را در کوتاهترین مدت در اختیار بگیرید. در فروشگاه اچ پی سرویس هر چیزی که برای لپ تاپتان نیاز دارید پیدا خواهد شد.

کافی است لب تر کنید و با زدن آدرس hp-service.co به صفحه فروشگاه این شرکت وارد شوید تا تعمیر لپ تاپ hp برای شما انجام شود.

در این فروشگاه انواع لوازم جانبی لپ تاپ نظیر آداپتور اورجینال، کیبورد، ماوس، قاب، کیف و… وجود دارد. کلیه این لوازم با لپ تاپ های اچ پی سازگار بوده و اشکالی در عملکرد لپ تاپ شما ایجاد نمی کنند. علاوه بر اینها می توانید باطری، LED و LCD، مادربرد، رم و CPU لپ تاپ خود را نیز از این فروشگاه تهیه کنید.

خبر خوش اینکه فروشگاه آنلاین LPS Group به زودی راه اندازی می شود تا خریداران از سراسر کشور با یک کلیک به همه نیازهای خود دسترسی پیدا کنند.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر