حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رندر منتسب‌ به ال جی K52 فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ماه گذشته‌ی میلادی، ال‌جی گوشی جدیدی با نام K31 رونمایی کرد، حال بنابر گزارش‌های جدید‌، این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک جدیدترین عضو از گوشی‌های سری K را معرفی کند. این گوشی جدید که با نام ال‌جی کی ۵۲ (LG K52) شناخته می‌شود، به‌تازگی در رندرهایی مطبوعاتی مشاهده شده است. این رندرها که واقعی به‌نظر می‌رسند، گوشی میان‌رده‌ی جدید ال‌‌جی را از زوایای مختلف به‌تصویر می‌کشند. رندرهای منتسب ‌به ال‌جی K52 را یکی از معتبرترین افشاگران صنعت موبایل، یعنی ایوان بلس، فاش کرده است؛ بنابراین به‌احتمال فراوان، بسیار دقیق هستند. 

رندرهای فاش‌شده نشان می‌دهد ال‌جی K52 قرار است در بخش بالایی صفحه‌نمایش از نوع LCD، از حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی و در پنل پشتی، از چهار دوربین به‌همراه فلاش LED بهره‌مند باشد. حسگر اثرانگشت ا‌ل‌جی K52 به بخش کناری آن منتقل خواهد شد و لبه‌ی سمت چپ ال‌جی K52 میزبان دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و لبه‌ی سمت راست میزبان دکمه‌ی پاور خواهد بود. ال‌جی گوشی میان‌رده‌ی جدیدش را در دو رنگ سفید و آبی به بازار عرضه خواهد کرد.

رندر غیررسمی ال جی کی 52 / LG K52 در دو رنگ پنل پشت و جلو

فعلا اطلاعات چندانی از مشخصات فنی ال‌جی K52 نمی‌دانیم؛ با‌این‌حال، با در‌نظر‌گرفتن این حقیقت که با دستگاهی میان‌رده طرف هستیم، نباید انتظارات زیادی از آن داشته باشیم. مدتی پیش، گوشی هوشمند ال‌جی با شماره‌مدل LM-K520EMW گواهی نهاد GCF را دریافت کرد؛ محصولی که گفته می‌شود همان K52 است. دریافت گواهی GCF نشان می‌دهد که فاصله‌ی چندانی تا رونمایی رسمی محصول نداریم. متأسفانه ثبت‌شدن K52 در وب‌سایت نهاد GCF جزئیاتی از مشخصات فنی یا زبان طراحی گوشی را فاش نمی‌کند. پیش‌تر، اتحادیه‌ی وای‌فای و کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) این دستگاه را هم تأیید کرده است. احتمالا در آینده‌ای نزدیک، جزئیات جدیدی درباره‌ی ال‌جی K52 منتشر خواهد شد. 

تصویر اصلی مقاله، گوشی ال‌جی جی ۸ اس تین‌کیو را نشان می‌دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر