ایلان ماسک در سفر به آلمان با مدیرعامل فولکس‌واگن دیدار کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در جریان سفر به آلمان به منظور پیگیری ساخت گیگافکتوری و ارزیابی پیشرفت CureVac، برای بررسی خودروهای برقی ID.3 و ID.4 نیز با مدیرعامل فولکس‌واگن ملاقات کرد.

از آن‌جایی که کمپانی تسلا در آلمان فعالیت می‌کند و خودروهای الکتریکی را در این منطقه به مشتریان تحویل می‌دهد ماسک به آلمان سفر کرده است تا عملکرد آن‌ها را بررسی کند.

ماسک در این سفر میزان پیشرفت شرکت CureVac که با تسلا همکاری می‌کند را بررسی کرد. هدف از انجام این پروژه این است که چاپگرهای RNA برای توزیع واکسن COVID-۱۹ این شرکت در آینده تولید شوند. ایلان ماسک به منظور حمایت از گیگافکتوری برلین با مقامات این کشور دیدار کرد که گفته می‌شود نتایج این دیدار مثبت بوده است.

مدیرعامل

ایلان ماسک علاوه بر آن با مدیرعامل فولکس واگن نیز ملاقات کرده است. مدیر عامل فولکس واگن اعلام کرده بود که برای ماسک و تسلا در زمینه راه‌اندازی انقلاب خودروی الکتریکی اعتبار زیادی قائل است. ماسک نیز برای فولکس واگن آرزوی موفقیت کرده است.

در حال حاضر ملاقات ماسک و هربرت دیس، مدیرعامل فولکس‌واگن تایید شده است اما اطلاعات دقیقی درباره ماهیت این دیدار منتشر نشده است. برخی رسانه‌های آلمانی اعلام کردند که هربرت دیس خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن ID.3 و ID.4 را برای بررسی شدن به‌وسیله ایلان ماسک در فرودگاه دراختیار او قرار داده است. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این دیدار وجود ندارد، اما در آینده اخبار بیشتری از دیدارهای ماسک در آلمان در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر