حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شایعه: لو رفتن تصاویر مربوط به ردمی نوت ۱۰

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ردمی با حمایت شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی پرطرفدار ردمی نوت ۱۰ می‌باشد و هر روز اطلاعات جدیدتری در مورد این دستگاه منتشر می‌شود. منابع چینی تصاویری با کیفیت بالا از ردمی نوت ۱۰ منتشر کرده‌اند که کاملا با شایعه‌هایی که پیش از این شنیده بودیم مطابقت دارند. در تصاویر منتشر شده علاوه بر هر دو سمت گوشی، حفره پانچ پنل جلویی و ماژول دایره‌ای دوربین پشت با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی کاملا مشخص هستند. همچنین انتظار می‌رود که سنسور تشخیص اثر انگشت درون دکمه پاور گوشی تعبیه شده باشد. به گفته منابع هندی این گوشی مجهز به پنل IPS ال‌سی‌دی خواهد بود. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد گوشی منتشر نشده، اما احتمالا این دستگاه می‌تواند مبتنی بر Dimensity 820 مدیاتک و اسنپدراگون ۷۶۵ باشد و از ۸ گیگابایت رم و رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره ببرد.

 

ردمی چندین گوشی هوشمند را تحت برندهای ردمی ۹ و ردمی نوت ۹ عرضه کرده و طبق خبرها جانشین سری ردمی نوت ۹ سری ردمی نوت ۱۰ خواهد بود. طبق شایعه‌ها رونمایی از تمام نسخه‌های مختلف ردمی ۱۰ بین یک تا دو ماه به طول می‌انجامد. اخیرا یگ گوشی ناشناخته شیائومی با شماره مدل M2007 J22C توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی دولتی چین (SRRC) تایید شده است. به گفته افشاگران با سابقه چینی این شماره مدل مربوط به ردمی نوت ۱۰ می‌باشد. علاوه بر این تصویر منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo نیز برخی از جزئیات گوشی را نشان می‌دهد.

صحت این تصویر تایید نشده و در نتیجه اطلاعاتی که در ادامه به آنها می‌پردازیم در حد شایعه می‌باشند. در تصویر منتشر شده علاوه بر شماره مدل M2007 J22C، حفره پانچ دوربین سلفی، استفاده از پردازنده ۸ هسته‌ای ۲٫۴ گیگاهرتزی با ۸ گیگابایت رم و رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۰ به چشم می‌خورد. این در حالی است که پیش از این شایعه شده بود که سری ردمی نوت ۱۰ از Dimensity 820 و Dimensity 720 استفاده خواهد کرد، اما استفاده از پردازنده‌ای با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز موضوع را متفاوت خواهد کرد. چنین عملکردی می‌تواند مربوط به پردازنده Dimensity 800U باشد که ماه گذشته معرفی شده است. البته اسنپدراگون ۷۶۵ نیز از چنین قابلیتی برخوردار است و در نتیجه هنوز مشخص نیست که از کدام پردازنده در ردمی نوت ۱۰ استفاده خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر