حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فروش ویژه ابزار آلات و ملزومات کارگاهی در فروشگاه اینترنتی چوبینر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

—————- رپرتاژ آگهی —————–

ابزار آلات کارگاهی از تنوع بالایی برخوردار هستند و در تمامی کارگاه ها و حتی منازل به کار می روند. از ویژگی های ابزار آلات کارگاهی می توان به افزایش سرعت، بالا رفتن ایمنی و کیفیت کار اشاره نمود؛ به طور کلی ابزار آلات و ملزومات کارگاهی نقش رابط و تسهیل کننده را در کارگاه ایفا می کنند. چوبینر بزرگترین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده ملزومات و ابزار آلات کارگاهی می باشد که در این مقاله قصد داریم به سه مورد از ملزومات کارگاهی مهم و ضروری بپردازیم.

 

ملزومات کارگاهی




ملزومات کارگاهی به ابزار آلاتی اشاره دارد که مسیر تولید و تعمیر محصولات را تسهیل می نمایند. به زبان ساده تر شما با کمک ملزومات کارگاهی زمان کمتری را صرف می کنید، ایمنی کارتان را افزایش می دهید و از لحاظ اقتصادی نیز به واسطه جلوگیری از اشتباهات و افزایش دقت برای شما به صرفه هستند. در این مقاله به بررسی تعدادی از ملزومات کارگاهی به شرح زیر می پردازیم:

     – کمربند ابزار

     – غلطک چسب زن

     – مچ بند مغناطیسی ابزار

     – فوم سنباده

     – گوشی صداگیر

 

کمربند ابزار




کمربند ابزار یک نمونه از ملزومات کارگاهی است که به صورت یک کمربند به دور کمر شما بسته می شود و دارای چند کیف با کاربردهای مختلف است. شما می توانید ابزار آلات ریز و درشتی همچون میخ، پیچ، واشر، چکش، متر، تراز، پیچ گوشتی و… را در کیف های مختلف کمربند ابزار قرار دهید و در زمان کار به راحتی بودن طی کردن مسیر ابزار مورد نیازتان را از کیف خارج نمایید. با توجه به مواردی که ذکر شد کمربند ابزار موجب افزایش سرعت، جلوگیری از گم شدن ابزار آلات و به طور کلی تسهیل در طی شدن مسیر تعمیر و تولید محصولات مختلف می گردد. کمربند ابزار مناسب استفاده در کارگاه های مختلف صنایع چوب، جوشکاری، فلزات، تعمیرگاه خودرو، لوازم خانگی و… می باشد.

 

غلطک چسب زن




یکی از روش های ایجاد اتصال استفاده از چسب می باشد. چسب در انواع مختلف به صورت مایع، جامد، قطره ای و … موجود است که عمل چسباندن یکی از پرکاربردترین روش های اتصال در کارگاه ها محسوب می شود. برای چسب زنی بهتر است از ابزارهای مناسبی استفاده کنید که چسب به صورت یک دست و بدون پخش شدن به اطراف بر روی سطح مورد نظر قرار گیرد. غلط چسب زن یک نمونه از ابزارهای کمکی در کارگاه ها است که در عرض های مختلف تولید می شود و به صورت یک دست تمام سطح مورد نظر را به چسب آغشته می نماید. برای تهیه غلطک چسب زن در عرض های مختلف می توانید به وبسایت چوبینر مراجعه فرمایید.

 

مچ بند مغناطیسی ابزار




مچ بند مغناطیسی ابزار نیز همانند کمربند ابزار یکی از ملزومات کارگاهی محصوب می شود که در تسریع کار موثر است. مچ بند ابزار را به صورت مگنتی تولید می کنند یعنی در چند بخش از آن آهنربا نصب می گردد تا ابزارهای ریز آهنی از قبیل میخ و پیچ و …. بر روی بخش مگنتی آن قرار بگیرند و در حین کار در دسترس باشند و گم نشوند. برای تهیه مدل های مختلف مچ بند مغناطیسی ابزار می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چوبینر مراجعه فرمایید.

 



فوم سنباده




سنباده زنی یکی از مراحل مهم تولید محصولات چوبی، فلزی و … است که در این مرحله سطح کار صاف و صیقلی می گردد و بخش هایی که نیاز به فرم دهی دارند به شکل مناسب در می آیند. برای سنباده زنی علاوه بر دستگاه سنباده می توان از ابزارهای دستی نیز استفاده نمود، فوم سنباده یکی از این گروه محسوب می شود. برای استفاده از فوم سنباده به راحتی می توانید ورق سنباده را بر روی آن بچسبانید و به راحتی زاویا و بخش هایی که دسترسی به آن ها سخت است را سنباده بکشید.

 

 

گوشی صداگیر




یکی از مشکلاتی که در اکثر کارگاها وجود دارد صدای بلند ماشین آلات و ابزار آلات می باشد. این صداها علاوه بر این که برای سلامت سیستم شنوایی خطرناک هستند و به سیستم شنوایی آسیب می رسانند؛ تمرکز افراد را نیز در حین کار بهم می زنند و مانع از انجام صحیح کار می گردند. برای حل این مشکل گوشی صداگیر یک محصول فوق العاده کاربردی است که با قدرت بالایی که دارد در حین کار شدت صدا را کنترل می کند و از ورود امواج مزاحم به سیستم شنوایی پیشگیری می نماید.

 



قیمت ملزومات کارگاهی


لازم به ذکر است که ملزومات کارگاهی در مدل های مختلفی تولید می شوند که در فروشگاه چوبینر موجود می باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت ملزومات کارگاهی می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

09021235626 – 02166563048 – 02634647972

Choobiner.ir

 

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر