حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رویداد پاییزی اپل با چهار آیفون، دو ساعت و یک آیپد ایر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
گزارش‌های بلومبرگ نشان می‌دهد که رویداد مجازی بعدی شرکت اپل به زودی برگزار خواهد شد و احتمالاً یک رویداد بزرگ و پر از محصولات جدید خواهد بود. اپل قصد دارد که در این رویداد از چهار آیفون جدید مجهز به فناوری 5G با صفحه نمایش اولد شامل مدل‌های 5.4 و 6.1 اینچی و مدل‌های پرو 6.1 و 6.7 اینچی رونمایی کند. گوشی 6.7 اینچی بزرگ‌ترین گوشی هوشمندی است که اپل تاکنون روانه بازار کرده است.
 
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از انگجت، تمام این مدل‌ها مجهز به صفحه نمایش رنگی و شفاف اولد خواهد بود. طراحی این گوشی‌ها مانند آیپد پرو جدید به گونه‌ای است که دارای لبه مربعی هستند. مدل‌های آیفون پرو دارای لبه‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ  هستند و مدل‌های ارزان‌تر از کناره‌های آلومینیومی بهره می‌برند.
 
مدل‌های بالاتر از طراحی آبی تیره بهره می‌برند. در واقع این رنگ جایگزین همان سبز تیره‌ای می‌شود که در مدل آیفون 11 پرو 2019 به کار رفته بود. اپل تصور می‌کند که تقاضا برای آیفون‌ها با وجود بیماری کرونا بیشتر می‌شود و به همین خاطر قصد دارد 75 میلیون آیفون 5G روانه بازار کند.

 

این رویداد اپل به چهار گوشی آیفون خلاصه نمی‌شود بلکه این شرکت بزرگ که چندی پیش ارزشمندترین شرکت جهان معرفی شد، قصد دارد در این رویداد دو ساعت هوشمند هم به بازار عرضه کند. همچنین قرار است یک آیپد ایر هم به بازار عرضه شود.
 
در کنار مواردی که بیان شد اپل می‌خواهد یک اسپیکر هوم‌پد ارزان و کوچک در اختیار مخاطبان و علاقمندان خودش بگذارد. این اسپیکر همراه با هدفون‌های دور گوشی اپل وارد بازار می‌شود. شرکت اپل پیش از این هدفون‌های دور گوشی بیتس را روانه بازار کرده است ولی این هدفون دارای برند اپل نیستند. بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر