حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هواوی Y9a با چیپست هلیو G80 و شارژر ۴۰ وات معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هواوی در رویداد IFA 2020 هیچ محصول جدیدی را معرفی نکرد. اما انتظار می‌رفت که این شرکت به‌زودی چندین محصول جدید برای بازارهای جهانی معرفی کند. یکی از این دستگاه‌ها، گوشی هواوی Y9a است که اکنون به‌عنوان نسخه تغیریافته هواوی Enjoy 20 پلاس که اخیر در چین معرفی شد رونمایی شده است. مشخصات این هندست به صورت زیر است.

هواوی Y9a دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD است که با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۲ درصد فاقد هرگونه ناچ یا هول پانچی است. به همین خاطر است که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن در داخل یک ماژول بیرون‌جهنده تعبیه شده است.

هواوی Y9a برخلاف Enjoy 20 پلاس که یک گوشی ۵G و مجهز به چیپست Dimensity 720 مدیاتک است، از پردازنده G80 مدیاتک در کنار ۶/۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.1 استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که حافظه این گوشی می‌تواند از طریق کارت اختصاصی NM SD هواوی افزایش بیابد.

در پشت هواوی Y9a از یک ماژول دوربین دایره‌ای استفاده شده که چهار دوربین را در داخل خود جای داده است. این دوربین‌ها شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه، سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. این در حالی است که دوربین‌های پشت Enjoy 20 پلاس شامل سنسورهای ۴۸/۸/۲/۲ مگاپیکسلی بودند.

هواوی Y9a سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را در کنار رابط کاربری EMUI 10.1 اجرا می‌کند و همه سنسورهای لازم مانند ژیروسکوپ، سنسور گرانش، سنسور نور محیطی و یک سنسور اثرانگشت کناری را دارد. این گوشی از اتصالات ۴G LTE، وای‌فای ۵، بلوتوث ۵.۱، جک هدفون هدفون ۳.۵ میلیمتری، GPS و پورت USB-C پشتیبانی می‌کند و انرژی خود را از یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ سریع ۴۰ وات می‌گیرد. هواوی Y9a دارای ابعادی برابر ۱۶۳.۵x۷۶.۵x۸.۹۵ میلیمتر و ۱۹۷ گرم وزن است و در سه رنگ نقره‌ای، صورتی و مشکی قابل دسترس خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر