تصاویر و مشخصات فنی گوشی موتورولا Moto G9 Plus فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پس از معرفی گوشی‌های هوشمند موتو G9 و G9 Play که در ماه گذشته برای عرضه به بازار آماده شدند، موتورولا برنامه‌های رونمایی محصول حرفه‌ای‌تر این خانواده را هم در نظر دارد. برندی که امروز تحت مالکیت لنوو فعالیت می‌کند، گوشی بعدی خود را به‌نام موتو G9 پلاس به بازار عرضه خواهد کرد. هنوز برنامه‌های رسمی رونمایی گوشی مشخص نیست، اما اضافه شدن Moto G9 Plus به فهرست فروش یک خرده‌فروشی، منجر به افشای مشخصات فنی و عکس‌های این گوشی در وب‌سایت Orange Slovakia شد.

اطلاعات جدید، مشخصات فنی قابل‌قبولی را از موتو G9 پلاس دراختیار مخاطبان قرار می‌‌دهد. از مشخصات فنی مهم می‌توان به نمایشگر ۶/۸۱ اینچی FHD+LPTS اشاره کرد که رزولوشن ۱۰۸۰*۲۴۰۰ دارد. دوربین چهارگانه‌ی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، از مشخصات مهم دیگر G9 Plus هستند.

مشخصات موتو جی 9 پلاس

در بخش دیگری از مشخصات فنی موتو جی 9 پلاس به حافظه‌ی رم چهار گیگابایتی آن اشاره می‌شود که در ترکیب با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و امکان استفاده از کارت حافظه‌ی microSD، نیازهای یک کاربر عادی را به‌خوبی برطرف می‌کند. در بخش نرم‌افزاری، گوشی موتو G9 Plus با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. حتی وزن و ابعاد این گوشی هم در اطلاعات افشایی جدید دیده می‌شود. موتورولا موتو Gp پلاس با ابعاد ۹/۶۹*۷۸/۱*۱۶۹/۹۸ میلی‌متر، ۲۲۳ گرم وزن دارد.

همان‌طور که می‌بینید، تصاویری واقعی هم از گوشی جدید موتورولا فاش شده‌اند. با دقت به تصاویر، طراحی مدرن و به‌روز گوشی جدید موتورولا را مشاهده می‌کنید که از دوربین سلفی با طراحی حفره‌ای بهره می‌برد. طراحی مستطیلی دوربین چهارگانه در بالا و سمت چپ پنل براق پشتی هم شبیه به اغلب گوشی‌هایی است که امسال به بازار معرفی شدند.

موتو جی 9 پلاس رز گلد

در ادامه بخوانید:

دکمه‌های پاور و تنظیم صدای موتو G9 پلاس در سمت راست بدنه دیده می‌شوند. دکمه‌ی پاور مجهز به حسگر اثر انگشت نیز خواهد بود. یک دکمه‌ی سخت‌افزاری اضافی دیگر هم در سمت چپ بدنه دیده می‌شود. گوشی موتو G9 پلاس در رنگ‌های آبی و رز گلد به بازار عرضه می‌شود که در شایعه‌ها و اخبار قبلی هم تاحدودی مطرح شده بود. از اطلاعات دیگری که در افشاسازی اخیر منتشر شدند، می‌توان به قیمت ۲۵۵ یورویی (حدود ۳۰۲ دلار) اشاره کرد.

علاوه بر اطلاعاتی که از منابع جدید افشا شدند، برخی منابع دیگر ادعا می‌کنند که G9 Plus با کد نام XT2087-1 یا odessa در ساختار داخلی موتورولا شناخته می‌شود. شایعه‌های قبلی ادعا می‌کردند که ساختار چهارگانه‌ی دوربین موتو جی 9 پلاس علاوه بر دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی شامل دوربین هشت مگاپیکسلی اولترا واید، یک حسگر عمق دو مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و پردازنده‌‌ی کوالکام اسنپدراگون 730 یا 730G از مشخصات فنی دیگر موتو G9 پلاس هستند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر