حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شایعه: مشخص شدن ظرفیت باتری‌های سری گلکسی S21 سامسونگ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مدت زیادی است که از زمان رونمایی گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S20 سامسونگ می‌گذرد و کم‌کم به زمان معرفی جانشین آنها نزدیک می‌شویم. به‌تازگی تصاویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که انتظار می‌رود مربوط به سری جدید گلکسی با نام S21 باشد. طبق شایعه‌ها طراحی پنل جلویی S21 تفاوت چندانی با S20 ندارد و پنل عقبی نیز شبیه به گلکسی نوت ۲۰ است، اما مهمترین وجه تمایز گلکسی S21 نسبت به S20، وجود قلم S Pen است. طبق شایعه‌ها دیگر خبری از نسل جدید گلکسی نوت نخواهد بود و S Pen تنها برای مدل‌های برتر سری S استفاده خواهد شد.

مشخصات باتری گلکسی S21 و S21 پلاس

پس از معرفی سری گلکسی نوت ۲۰، اطلاعات در مورد محصول اصلی سال ۲۰۲۱ کمپانی کره‌ای با شدت بیشتری به بیرون درز پیدا کرده است. سامسونگ گلکسی S21 و S21 پلاس در پایگاه داده رگولاتوری چینی ۳C به ثبت رسیده‌اند و البته در اسناد ثبت شده تنها اطلاعات کمی در مورد باتری‌ها وجود دارد.

گلکسی S21 پلاس با شماره مدل SM-G996 مجهز به باتری EB-BG996ABY با ظرفیت ۴۶۶۰mAh و S21 با شماره مدل SM-G991 دارای باتری EB-BG991ABY با ظرفیت ۳۸۸۰mAh خواهد بود. سامسونگ دخالتی در تولید باتری این گوشی‌ها ندارد و این وظیفه را کمپانی چینی Ningde Amperex Technology انجام خواهد داد. البته باید توجه داشت که ظرفیت معمول باید بیشتر از ظرفیت اسمی مشخص شده باشد. برای مقایسه ظرفیت اسمی باتری گلکسی S20 پلاس ۴۳۷۰mAh و ظرفیت معمول آن ۴۵۰۰mAh است. بنابراین می‌توان حدس زد که ظرفیت معمول باتری S21 پلاس ۴۸۰۰mAh و گلکسی S21 مانند گلکسی S20 دارای ظرفیت معمول ۴۰۰۰mAh باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر