حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سفر به جزیره زیبای کیش

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بسیاری از جزایر جنوبی ایران، به‌دلیل برخورداری از موقعیت استراتژیک و دارا بودن منابع خدادادی، همواره مورد توجه جهانیان بوده‌اند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی تک تایمز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از این جزایر که جاذبه‌های گوناگون طبیعی، تاریخی، جغرافیایی، فرهنگی و تفریحی را دارا است، جزیره کیش است. این جزیره که در استان هرمزگان واقع شده است، در ۱۲ کیلومتری کرانه شیبکوه جای دارد.

قبل از سفر به کیش این مطلب کوتاه را مطالعه کنید تا با برخی شرایط مربوط‌به سفر آشنا شوید.

آب و هوای کیش

آب‌و‌هوای این جزیره، گرم و مرطوب است. بارندگی بیشتر در زمستان و به شکل رگبار اتفاق می‌افتد. تابستان‌های کیش رطوبت هوا آنقدر زیاد است که نفس کشیدن را بسیار سخت می‌کند.

به‌طور کلی اگر می‌خواهید هوای بهاری را درکنار سواحل کیش تجربه کنید و از تماشای باران‌های زیبای این جزیره لذت ببرید بهتر است برنامه سفر خود را در پاییز و زمستان تنظیم کنید.

بهترین زمان سفر به این جزیره زیبا از اواخر آذر ماه تا اواخر فروردین است. در این بازه زمانی، رطوبت هوا در حداقل میزان خود قرار دارد و متوسط دمای هوا بین ۱۹ تا ۲۲ درجه سانتیگراد است.

 جاذبه‌های کیش

جزیره کیش دیدنی‌های گوناگونی را در دل خود جای داده است. کشتی یونانی، پارک دلفین‌ها، لاکپشت‌های دریایی، شهر زیرزمینی کاریز، بازارهای مدرن و پر زرق و برق، شهر تاریخی حریره و نخلستان باغ بهشت تنها چند مورد از جاذبه‌های این جزیره زیبا است.

بسیار مهم است که قبل از سفر جاذبه‌های کیش را بررسی کنید تا با برنامه‌ریزی دقیق، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. با بررسی و برنامه‌ریزی درست، می‌توانید از تمام جاذبه‌های کیش لذت کافی را ببرید.

اقامت در کیش

به‌طور کلی به هر مقصدی که عزم سفر کنیم، هتل‌ها اولین گزینه‌ای هستند که به ذهنمان می‌رسند. گرچه با بررسی قیمت‌ها ممکن است به این نتیجه برسید که باید مدت زمان اقامت خود را کمتر کنید، اما این کار از کیفیت سفر به شهرهایی مانند قشم، کیش، شیراز و… می‌کاهد، زیرا در این شهرها تعدد جاذبه زیاد است و بازدید از آن‌ها زمان‌بر است.

اقامت در شهر‌های مختلف، شرایط گوناگونی دارد. اگر قصد سفر دارید و به خاطر هزینه‌ها، نگران سفر به کیش هستید، می‌توانید برای مدیریت بهتر بودجه و بهره‌مندی کافی از سفر، با چند روز اجاره خانه کیش را مقصد سفر خود قرار دهید. همچنین اجاره ویلا در کیش بسیار به صرفه‌تر از اقامت در هتل است.

باتوجه‌به اینکه کیش سالانه پذیرای حدود ۲ میلیون گردشگر است، موارد فراوانی برای سکونت چند روزه در این جزیره پیش روی شما است.

اما اجاره خانه در کیش، بیشتر مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. شما می‌توانید ازطریق سامانه میزبون، قبل از تاریخ حرکت، محل اقامت خود را رزرو کنید تا با خیالی آسوده سفرتان را آغاز کنید.

میزبون همواره می‌کوشد با معرفی برترین اقامتگاه‌ها سفری شیرین را برایتان به یادگار بگذارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.