لپ‌تاپ دوکاره سامسونگ گلکسی Book Flex با اتصال 5G معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت سامسونگ از نسخه جدید لپ‌تاپ‌های خود به نام گلکسی Book Flex 5G رونمایی کرد که در گروه لپ‌تاپ‌های پرمیوم این شرکت قرار می‌گیرد.

امروزه کامپیوترها و دستگاه‌های همراه به ابزاری ضروری نه تنها برای ارتباط و کار بلکه برای سرگرمی و بسیاری کارهای دیگر تبدیل شده‌اند. اهمیت این موضوع که دستگاه ما بتواند تمامی کارهای موردنظر ما را به روشی خلاقانه و بدون هیچ مشکلی انجام دهد، اکنون بیشتر از هر زمانی در گذشته شده است.

لپ‌تاپ گلکسی Book Flex 5G شرایط پلتفرم Intel Evo را در زمینه خصوصیات و محاسبات پیشرفته دارا بوده و به همین دلیل امکان واکنش‌پذیری فوق‌العاده سریع، عمر باتری به صرفه و روشن شدن آنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. لپ‌تاپ گلکسی Book Flex 5G مجهز به پردازنده Intel Core نسل 11، کارت گرافیک Intel Iris X با عملکرد هوشمند و پردازش قوی برای بهره‌وری چشمگیر و سرگرمی راحت است که این تجربه با وجود امکان اتصال از طریق Wi-Fi 6 و 5G یک قدم ارتقا پیدا کرده است.

مینچل لی، مدیر بخش محاسبات نوین در سامسونگ می‌گوید «در سراسر جهان اکنون همه به دنبال سازگاری با شرایط جدید هستند و بسیار ضروری است که دستگاه‌هایی را طراحی کنیم که همراه ما حرکت کنند».

او افزود «به یمن همکاری سامسونگ و اینتل، گلکسی Book Flex 5G عملکردی قدرتمند، نسل آینده اتصال به اینترنت، بهره‌وری ساده و قابلیت‌های پرمیوم در حوزه سرگرمی را در اختیار ما قرار می‌دهد».

گلکسی Book Flexاتصال مناسب برای هر آنچه شما نیاز دارید

گلکسی Book Flex 5G محدودیت‌های معمول در زمینه کار با کامپیوتر در خارج از خانه را برطرف کرده و امکان اتصال ساده 5G را در هر جایی به شما می‌دهد. با استفاده از اتصال 5G می‌توانید استریم زنده، دانلود اسناد و اشتراک گذاری ویدیوهای با رزولوشن بالا را از هر جایی و بر روی شبکه‌های اجتماعی به راحتی انجام دهید. کارهایی مانند این با اولین لپ‌تاپ 5G سامسونگ با سرعتی فوق العاده بالا انجام می‎شود و این یعنی شما می‌توانید دقیقا از روی کامپیوترتان از مزایای 5G بهره‌مند شوید. برای اتصال ساده و سریع همچنین می‌توانید از Wi-Fi 6 استفاده کنید.

گلکسی Book Flex

عملکرد برتر

گلکسی Book Flex 5G دارای تاییدیه Intel Evo است و این یعنی عملکردی استثنایی را در اختیار شما قرار داده است بدون آنکه امکان حرکت و جابجایی شما را محدود کند. جدیدترین لپ‌تاپ دوکاره سامسونگ با استفاده از پردازنده Intel Core نسل 11 سرعت و هوشمندی باورنکردنی را در یک تجربه قابل اعتماد و روان به شما هدیه می‌کند. گلکسی Book Flex 5G با داشتن کارت گرافیک Intel Iris X تصاویری شفاف و واضح را در اختیار شما قرار می‎دهد و بازی‌هایی با سرعت تا 60 فریم در ثانیه راحتی و بدون هیچ اختلالی امکان بازی روی این لپ‌تاپ را خواهند داشت.

گلکسی Book Flex 5G مجهز به یک باتری 69.7 وات ساعت است که انرژی لازم برای عملکردی دینامیکی این لپ‌تاپ را فراهم می‌کند و این یعنی دیگر لازم نیست نگران شارژ باتری برای کارهایتان باشید. وجود رم 16 گیگابایتی NVMe به این معنی است که تمام روز و بدون هیچ مشکلی در سرعت کار، می‌توانید به یادداشت برداری و استریم یا خلق محتوا ادامه دهید.

گلکسی Book Flex

دوربین 13 مگاپیکسلی و قلم S Pen

سامسونگ برای اولین بار از یک دوربین 13 مگاپیکسلی روی لپ‌تاپ خود استفاده کرده است. گلکسی Book Flex 5G به شما امکان می‌دهد تا براحتی از یادداشت‌ها، رسیدها و هرچیز دیگری عکس بگیرید که برای آرشیو کردن به آنها نیاز دارید. بعد از آنکه از تمامی صحنه‌های دنیای اطراف‌تان تصویربرداری کردید، با استفاده از قلم S Pen می‌توانید به راحتی روی آنها یادداشت گذاری کرده و به این ترتیب روشی جدید برای عمیق‌تر کردن ایده‌هایتان در اختیار خواهید داشت. این ابزارها در کنار هم تضمین می‌کند که هیچ وقت یک ایده فوق العاده را فراموش نخواهید کرد.

با استفاده از Voice Note یا یادداشت صوتی می‌توانید همزمان با نوشتن با S Pen توضیحات صوتی داده و بعدها همراه با خواندن یادداشت‌های نوشتاری، این یادداشت صوتی هم برایتان اجرا خواهد شد و به این ترتیب متوجه می‌شوید که در زمان نوشتن آن یادداشت چه حرفی می‌زده‌اید و به این ترتیب همیشه می‎دانید در چه فضایی آن ایده به ذهن‌تان رسیده است.

گلکسی Book Flex

لپ‎تاپ گلکسی Book Flex 5G مجهز به نسخه کاملا جدید Samsung Notes است و به این ترتیب شما می‎توانید به راحتی ایده‌هایی که یادداشت کرده‌اید را بین گوشی هوشمند و لپ‌تاپ‌ خودتان جابجا کنید. اکوسیستم متصل سامسونگ یادداشت‌های شما را با دیگر دستگاه‌های گلکسی شما مانند گلکسی Note 20، گلکسی Tab S7 و S7+ هماهنگ می‌کند تا هر زمان که به این یادداشت‌ها احتیاج داشتید براحتی آنها را پیدا کنید.

برای داشتن بهترین تجربه از قلم S Pen نرم افزار Clip Studio Paint برای یک دوره رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید با این اپلیکیشن دیجیتالی نقاشی، خلاقیت خودتان را زنده کنید.

با استفاده از دوربین گلکسی Book Flex 5G می‏توانید تصاویر چشمگیر پانوراما گرفته و یا در حال حرکت، تصویربرداری کنید. این گوشی همچنین مجهز به یک دوربین 720 پیکسلی جلو است که امکان برقراری تماس‌های ویدیویی واضح و شفاف و یا ملاقات‌های دوستانه و خانوادگی را از طریق Microsoft Teams به شما می‎دهد.

برای اطلاعات بیشتر درباره گلکسی Book Flex 5G به news.samsung.com/galaxy و www.samsungmobilepress.com مراجعه کنید.

مشخصات گلکسی Book Flex 5G :

ابعاد 304.9 x 202.3 x 13.9~14.9 میلی‌متر
*درستی اعداد ذکر شده با توجه اندازه‌گیری‌های مورد استفاده ممکن است متفاوت باشد
*وزن و ابعاد بسته به فرآیند ساخت ممکن است متفاوت باشد
وزن 1.26 کیلوگرم
*وزن و ابعاد بسته به فرآیند ساخت ممکن است متفاوت باشد
سیستم عامل Windows 10 Home, Windows 10 Pro
نمایشگر 13.3 اینچ FHD (1920×1080) با پنل تاچ اسکرین
CPU 11th Gen Intel® Core™ i5, i7
گرافیک Intel® Iris® Xe graphics
رنگ Royal Silver
حافظه Up to 16GB (LPDDR4x)
* این عدد با توجه به بازار و اپراتور موبایل ممکن است متفاوت باشد
* حافظه در دسترس کاربر به دلیل ذخیره‌سازی سیستم عامل و نرم افزار‌های کاربردی مورد استفاده، کمتر از حافظه کل است. حافظه واقعی کاربر بسته به اپراتور متفاوت خواهد بود و ممکن است پس از به‌روز رسانی نرم افزار تغییر کند.
ذخیره‌سازی Up to 512GB SSD (NVMe)
*حافظهMicroSD جداگانه فروخته می‌شود
دوربین 13MP (world-facing camera)
720p (front-facing camera)
صدا طراحی شده توسط AKG با Smart Amp (Max 5W x 2 speakers)
S Pen Built-in S Pen (Digitizer)
کیبورد Backlit
ارتباطات 5G (Sub6)
LTE
Wi-Fi 6 (Gig+), 802.11ax 2×2
Wi-Fi Direct, Bluetooth® v5.1
*با توجه به اپراتور و بازار ممکن است متفاوت باشد
باتری 69.7Wh (اسمی)
* مقدار اعلام شده اسمی برابر مقدار معمول ظرفیت باتری در زمان آزمایش توسط آزمایشگاه‏های شرکتهای ثالث است. مقدار اسمی برابر میانگین این مقادیر با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری نمونه‌های مختلف است که تحت استاندارد IEC 61960 آزمایش شده‌اند. مقدار اندازه‏گیری شده (حداقل) ظرفیت 66.9 wh است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوی استفاده و دیگر عوامل، متغیر باشد.
امنیت اثر انگشت
پورت‌ها Thunderbolt™ 4, USB-C®, USB 3.0, HDMI, 3.5pi Headphone/Mic, UFS & Micro SD slot, SIM Slot
* سرعت واقعی USB بسته به محیط کاربر می‌تواند متغیر باشد

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر