حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نسخه جاده‌ای سوپراسپرت برابهام BT62R معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گزارش‌های ماه مه سال گذشته درست بود و برابهام خودرو مسابقه‌ای BT62 را تغییر داده تا در بازارهای منتخب برای رانندگی در خیابان قانونی شود و خودرویی که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، محصول نهایی است. طبق گفته‌ی این خودروساز، سوپراسپرت BT62 هنوزهم تقریبا به‌اندازه‌ی مدل مسابقه‌ای واقعی قدرتمند است؛ اما درنهایت می‌توان از آن در جاده‌های عمومی استفاده کرد.

نمای جلو خودرو سوپراسپرت برابهام / Brabham BT62R قرمز رنگ با منظره درخت در سنگ فرش

BT62R با به‌دست‌آوردن پسوند R برای نشان‌دادن تبدیل‌شدن به وسیله‌ی نقلیه‌ای که می‌تواند مانند خودروهای معمولی رانده شود، به سیستم اگزوز اصلاح‌شده‌ای مجهز است که صدای ورودی به کابین را کاهش می‌دهد و محدودیت‌های استفاده عمومی را برآورده می‌کند. همچنین، سیستم تعلیق قابل‌تنظیم و کولر‌گازی اختیاری به‌همراه شیشه‌جلو گرم‌شونده وجود دارد. مجموعه‌ای از لاستیک‌های جدید Eagle F1 SuperSport و بسته‌ی آیرودینامیکی اصلاح‌شده ازجمله سایر تغییرات این خودرو سوپراسپرت به‌شمار می‌رود. دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی این خودرو عبارت‌اند از: ارتفاع سواری متغیر برای رانندگی در شرایط مختلف (جاده یا پیست)، سیستم بلندگو اختیاری، اسپلیتر جلو جدید و دیفیوزر عقب، طراحی صندلی جدید برای رانندگی در جاده‌ می‌شود.

دن مارکس، مدیرعامل شرکت برابهام اتوموتیو، در این زمینه گفت:

عرضه‌ی BT62R موفقیت بزرگی برای تیم برابهام اتوموتیو است. تمام کارهای طراحی و مهندسی لازم برای تبدیل نسخه‌ی پیست BT62 به مدل جاده‌ای BT62R را تیم مهندسان ما در داخل شرکت انجام داده‌اند که گواهی خوبی بر تلاش و تخصص آن‌ها است. این نقطه‌ی عطف مهمی برای برابهام اتوموتیو به‌شمار می‌رود؛ زیرا ما به‌سمت عرضه‌ی خودرو بعدی ادامه خواهیم داد که مدلی کاملا جاده‌ای است. در ماه‌های آینده، درباره‌ی این فصل جذاب از تاریخ برابهام اعلامیه‌های بیشتری منتشر خواهیم کرد. هم‌اکنون، مشتریان می‌توانند طعم رانندگی با برابهام را در جاده با BT62R بچشند.

نمای جانبی خودرو سوپراسپرت برابهام / Brabham BT62R قرمز رنگ در خیابان و ساختمان

در ادامه بخوانید:

برابهام اتوموتیو وعده‌ی پیشرانه‌ی تنفس‌طبیعی خورجینی هشت‌سیلندر با بیشترین بازده در بازار را می‌دهد. این پیشرانه ۵/۴ لیتری V8 حداکثر ۷۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۶۶۷ نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد. بدیهی است که ECU پیشرانه برای استفاده در جاده‌های عمومی ریمپ شده و برخی اصلاحات در آن انجام می‌شود. نیرو ازطریق جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته ترتیبی با اهرم تعویض دنده کنار فرمان استاندارد به چرخ‌ها می‌رسد.

خودرو BT62R به‌صورت دو پیکربندی فرمان چپ یا راست دردسترس است و می‌تواند با دو طرح Signature Series (مطابق با طراحی مشتری) یا Celebration Series برای مشتریان ارائه شود. در همین حال، اگر مشتریان مدل Celebration Series را انتخاب کنند، نشان و لوگو طلای ۱۸ عیار و فضای داخل کربن سفارشی و بسته‌ی انحصاری مخصوص پیست Track Pack شامل بال عقب و اسپلیتر و دیفیوزر را نیز دریافت خواهید کرد. 

نمای جلو خودرو سوپراسپرت برابهام / Brabham BT62R قرمز رنگ در جاده با منظره درختان

آخرین تغییراتی که BT62R را به خودرو کاملا جاده‌ای تبدیل می‌کند، افزودن قفل درها با کنترل از راه دور و آینه‌های جانبی و همه چراغ‌های موردنیاز برای استفاده‌ی عمومی است. همچنین، دوربین دنده‌عقب وجود دارد که تصویر را روی صفحه کنترل دیجیتال با قابلیت تنظیم نمایش می‌دهد. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و دردسترس‌بودن این خودرو خبری در دست نیست. اولین نسخه‌ی تولیدی برابهام BT62R در هفته‌های آینده تحویل مشتریان می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر