حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رونمایی از اپلیکیشن فرغون در بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

—————- رپرتاژ آگهی —————–

اگر برای خرید مصالح دچار دردسر شده اید، بهتر است از روش دیگری برای خرید مصالح استفاده کنید. خرید مصالح آنلاین و بدون واسطه و اطلاع لحظه‌ای از قیمت ‌ها یکی از روش ‌هایی است که با استقبال زیادی هم رو به رو شده؛ اما از چه اپلیکیشن مصالح ساختمانی باید استفاده کرد؟

 

خرید مصالح آنلاین،‌ جایگزین بازار سنتی




اطلاع از قیمت های به روز، سفارش، حمل بار، خرید به صورت یکجا و تحویل به موقع مصالح از جمله پر چالش ترین کارهایی است که در حوزه ساختمان سازی انجام می گیرد، البته در این چالش ها نباید اعتماد به واسطه ها یا دلالان را هم نیز فراموش کرد. به همین دلیل خیلی از افراد به دنبال روش دیگری برای خرید مصالح مورد نیاز خود هستند. یکی از بهترین روش های خرید مصالح، خرید به صورت آنلاین از طریق وب سایت یا اپلیکیشن مصالح ساختمانی است. از جمله مزایای خرید از اپلیکیشن مصالح ساختمانی می توان به موارد ارائه شده در ادامه اشاره کرد:

 

خرید مصالح مختلف




یکی از بزرگ ترین مزایای خرید مصالح آنلاین، خرید راحت و بدون دغدغه چندین محصول مختلف از برندهای متفاوت و به صورت یکجا است. از این رو دیگر نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای یافتن مواد و مصالح و کرایه حمل بار از چندین مکان مختلف نیست. 

علاوه بر خرید مصالح به راحتی و از برندهای مختلف شما به راحتی قادر به اطلاع از به روزترین قیمت های مصالح ساختمانی بدون نیاز به حضور در بازار و پرس و جو از فروشندگان هستید.

 

صرفه جویی در زمان سفارش محصولات




یکی دیگر از مزایای سفارش آنلاین مصالح ساختمانی، صرفه جویی در زمان خرید و سفارش محصولات است. شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن از طریق لیست محصولات جست و جو و خریداری کنید. بنابراین دیگر نیازی به یافتن فروشگاه های مصالح به صورت فیزیکی و ساعت ها سر و کله زدن با واسطه ها نیست.

علاوه بر این، با استفاده از این اپلیکیشن یا وب سایت ها شما دیگر نیازی به ساعت ها اتلاف وقت پشت ترافیک و شلوغی شهر را ندارید و به راحتی و بدون نیاز به هیچگونه اتلاف زمان می توانید اقدام به سفارش و خرید محصولات ساختمانی خود از طریق تلفن همراه تنها در عرض چند دقیقه کنید.

 

حذف دلالان بازار مصالح




افرادی که به دنبال مواد و محصولات ساختمانی می گردند، حتما با دلالان این بازار نیز روبرو شده اند. برای جلوگیری از روبرو شدن با دلالان بازار مصالح تنها کاری که می توان انجام داد، خرید مصالح به صورت آنلاین است. از این طریق شما به راحتی می توانید تمامی مصالح مورد نیاز خود را به سرعت و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی (به دلیل حذف دلالان و همکاری با تولیدکنندگان اصلی) خریداری کنید.

 

انتخاب اپلیکیشن مصالح ساختمانی




برای انتخاب بهترین اپلیکیشن مصالح ساختمانی، ابتدا باید به امکانات و ویژگی های هر یک از آنها توجه داشته باشید. حتما می پرسید به چه ویژگی هایی در این راستا باید توجه کرد؟ از جمله این موارد می توان به معیارهای ارائه شده در ادامه اشاره کرد:

قیمت پیشنهادی

یکی دیگر از مواردی که در حین خرید مصالح آنلاین باید به آن توجه داشت، قیمت پیشنهادی محصولات است. وب سایت یا اپلیکیشن فروش محصولات ساختمانی به دلیل حذف واسطه ها و همکاری مستقیم با تولیدکنندگان باید مقدار هزینه کمتری نسبت به بازار مصالح ساختمانی پیشنهاد دهند.

پشتیبان

پشتیبان های پاسخگو، متخصص و باتجربه هم نیز از جمله معیارهای مهم در انتخاب وب سایت یا اپلیکیشن سفارش محصولات ساختمانی است؛ چرا که در صورت نیاز به راهنمایی به سرعت بتوانند در انتخابی بهتر به شما کمک کنند.

 

 

سفارش از طریق اپلیکشن مصالح ساختمانی




همانطور که گفته شد قبل از انتخاب اپلیکیشن خرید مصالح، باید شرکت ارائه دهنده خدمات مورد اعتماد خود را پیدا کنید. اطمینان از تجربه کاری و داشتن تیم پشتیبانی متخصص و پاسخگو از اهمیت بالایی برخوردار است.

اپلیکیشن فرغون با ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد در سریع ترین زمان ممکن، به شما کمک می کند تا تمامی محصولات و نیازهای خود را تنها با چند کلیک خریداری کنید. سفارش راحت و بدون دردسر تنها یکی از مزایای این اپلیکشن است، از جمله دیگر مزایای آن می توان به قیمت تحویلی پایین به دلیل همکاری با تولیدکنندگان اصلی، حذف دلالان یا واسطه های بازار مصالح، ارسال به مکان مورد نظر، مشاوره رایگان، خرید به صورت یکجا، پشتیبانی در ساعات اداری، تحویل به موقع مصالح، قابلیت رویت پروسه ارسال و توضیحات جامع و کامل در مورد هر نوع مصالح در هنگام سفارش اشاره کرد.

برای سفارش از طریق این اپلیکیشن لازم است ابتدا اقدام به دانلود و ثبت نام اولیه نمایید. سپس به راحتی می توانید مصالح مورد نیاز خود را از لیست کلیه مصالح پیشنهادی، انتخاب یا جست و جو کرده و در آخر مکان مقصد جهت دریافت مصالح را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که تمامی پروسه ارسال مواد و مصالح سفارشی از طریق اپلیکیشن قابل رویت است.

برای دانلود اپلیکیشن فرغون در گوگل پلی از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=app.forghoon.user

برای دانلود این اپلیکیشن در کافه بازار از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

https://cafebazaar.ir/app/app.forghoon.user

لینک اپلیکیشن برای استفاده در گوشی های اپل:

https://forghoon.app/ios

 

 

نمایشگاه ساختمان




نمایشگاه ساختمان با هدف افزایش رشد اقتصادی و تجاری در سال های اخیر مثمرثمر واقع شده و برترین شرکت های ساختمانی را هر ساله گرد هم می آورد تا برترین محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان عرضه کنند.

در صورتی که قصد بازدید از بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان را دارید از غرفه شرکت هوشمند اندیشان آرمان گستر ارائه دهنده اپلیکیشن مصالح ساختمانی فرغون در طبقه همکف سالن میلاد (A -31)  غرفه 31124، در زمان 20 الی 23 شهریور نیز بازدید نمایید.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر