اپراتورها تا پایان سه‌ ماهه‌ اول سال چقدر از بازار سهم داشتند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گزارش منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) درباره‌ی سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه تا پایان سال 98، حاکی از سهم 53 درصدی همراه اول در برابر سهم 44 درصدی ایرانسل و سهم 3 درصدی رایتل است.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در هر فصل، گزارشی رسمی را با عنوان «فصل‌نامه آماری» منتشر و در آن، اطلاعاتی مانند تعداد خطوط واگذار شده، تعداد مشترکان فعال و سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه را اعلام می‌کند.اپراتورهای تلفن همراه

جلد سی و سوم فصل‌نامه‌ی آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جدیدترین نسخه‌ی این گزارش است که آمار مربوط به سه‌ماهه‌ی نخست سال ۱۳۹۹ را منتشر کرده است.

اپراتورهای تلفن همراه

بر اساس این گزارش و تا پایان سال 98، تعداد خطوط واگذار شده‌ی همراه اول 92 میلیون و 462 هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور 65 میلیون و 47 هزار، تعداد خطوط واگذار شده‌ی ایرانسل 86 میلیون و 325 هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور 51 میلیون و 727 هزار و تعداد خطوط واگذار شده‌ی رایتل 8 میلیون و 280 هزار و تعداد مشترکان فعال این اپراتور 4 میلیون و 317 هزار است.

اپراتورهای تلفن همراه

گفتنی است؛ در پایان آخرین فصل سال ۱۳۹۸، تعداد مشترکان فعال همراه اول ۶۲ میلیون و ۷۲۳ هزار، مشترکان فعال ایرانسل ۵۱ میلیون و ۲۸۴ هزار و مشترکان فعال رایتل ۴ میلیون و دو هزار مشترک بوده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر