حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

پیش‌نمایش نسل جدید هیوندای توسان منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

توسان موفق‌ترین محصول صادراتی در تاریخ هیوندای بوده است. نسل اول این کراس‌اور سال ۲۰۰۴ معرفی و به بازار کشورمان هم وارد شد. حتی در اولین سال‌های تولید، استقبال جهانی از هیوندای چنان درخور توجه بود که خطوط مونتاژ آن علاوه‌بر کره‌جنوبی در هند، برزیل، چین، تایوان، اوکراین و مصر راه‌اندازی شد. نسل‌های دوم و سوم این خودرو موفقیت تجاری توسان را ادامه دادند و به ایران هم راه یافتند. حالا توسان در پاکستان و الجزایر هم خط مونتاژ دارد و حتی در آمریکا، سالانه ۱۴۰ هزار دستگاه از آن فروخته می‌شود.

پنج سال از تولید نسل فعلی هیوندای توسان می‌گذرد. مدل جدید چهاردهم سپتامبر (بیست‌وچهارم شهریور) رسما رونمایی خواهد داشت. بنابر ویدئو منتشرشده و رندرهای گرافیکی، تحول در طراحی این خودرو مشهود است. جلوپنجره با طرحی شبیه به کریستال، نه‌تنها هماهنگی چشم‌نوازی با چراغ‌های جلو و درپوش موتور دارد؛ بلکه روشنایی‌های روز را در گوشه‌های داخلی خود، جای می‌دهد.

حس اسپرت و جوان‌پسند توسان در نسل جدید، تقویت شده است. علاوه‌بر حالت چراغ‌های جلو که شباهت‌هایی به مرسدس بنز EQ دارند، روشنایی پشت توسان ۲۰۲۱ هم از LED با طرحی آینده‌نگر برخوردار خواهد بود. همچنین، خطوط حجم‌دهنده بدنه در سپرها و درها و پوشش روی موتور، جذابیت توسان را افزایش خواهند داد.

توسان ۲۰۲۱ به‌احتمال فراوان با موتور ۲/۵ لیتر تنفس‌طبیعی درکنار پیشرانه‌های توربوشارژ ۱/۶ و ۲ لیتری عرضه خواهد شد؛ درحالی‌که جعبه‌دنده‌ی خودکار هشت‌سرعته ارائه خواهد کرد. قیمت حدودی مدل فعلی هیوندای توسان ۲۰۲۰ در بازار جهانی ۲۳ هزار دلار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر