گوشی پوکو M2 با پردازنده G80 هلیو معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پوکو (Poco) به عنوان یکی از زیرشاخه‌های شیائومی گوشی M2 پرو را در مرداد ماه معرفی کرد و حالا این کمپانی از نسخه دیگر این گوشی با نام پوکو M2 رونمایی کرده است. پوکو M2 مجهز به پردازنده G80 هلیو به همراه ۶ گیگابایت رم می‌باشد و از رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره می‌برد. البته وعده داده شده که این گوشی بروزرسانی MIUI 12 را نیز دریافت خواهد کرد. به گفته پوکو تبلیغات گوشی M2 برخلاف سایر گوشی‌های مجهز به MIUI که تحت برند می و ردمی هستند، متفاوت خواهد بود.

نمایشگر ۶٫۵۳ اینچی با کیفیت +FullHD دارای یک ناچ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و همچنین گوریلا گلس ۳ می‌باشد. پشت گوشی دارای یک الگوی دو رنگ با بافت ضد اثر انگشت است. همچنین در این قسمت شاهد سنسور تشخیص اثر انگشت و دوربین چهارگانه با سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم.

باتری این دستگاه دارای ظرفیت ۵۰۰۰mAh با قابلیت شارژ ۱۸ واتی می‌باشد، اما شارژری که درون جعبه دستگاه قرار دارد از نوع ۱۰ وات است و برای شارژ سریع‌تر باید به شکل جداگانه شارژر ۱۸ واتی را تهیه کنید. اکثر مشخصات گفته شده بسیار مشابه ردمی ۹ می‌باشد که در هند با نام ردمی ۹ پرایم عرضه شده است. از دیگر مشخصات پوکو M2 می‌توان به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا ۵۱۲ گیگابایت، پوشش نانو ضد آب P2i، جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری و IR Blaster اشاره کرد.

پوکو M2 در رنگ‌های قرمز آجری، مشکی و آبی از سه‌شنبه ۲۵ شهریور (۱۵ سپتامبر) در هند عرضه خواهد شد. مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارای قیمت ۱۵۰ دلار خواهد بود و برای حافظه دو برابر باید ۲۰ دلار اضافه پرداخت کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر