دعوتنامه رویداد Time Flies اپل حاوی ایستر اگ واقعیت افزوده است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپل ساعاتی پیش با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی رسما اعلام کرد که قصد دارد ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) رویدادی جدید برگزار کند. اپل در بیانیه‌ی خود از شعار Time Flies استفاده کرد تا به‌شکل غیرمستقیم نشان دهد مراسم پیش ‌رو با محوریت اپل‌واچ برگزار می‌شود. با درنظرگرفتن این حقیقت که آیفون‌های جدید چند هفته دیرتر از راه می‌رسند، احتمال می‌دهیم اپل نخواهد در مراسم ۲۵ شهریور، آیفون ۱۲ را رونمایی کند.

ایستر اگ رویداد Time Flies اپل / Apple تبدیل لوگو به 9.15

اپل در بیانیه‌‌ای که دردسترس رسانه‌ها قرار داد، ایستر اگ واقعیت افزوده‌ی جالبی را پنهان کرد که از ARKit برای تبدیل لوگو اصلی به تصویری شناور با عبارت 9.15 استفاده می‌کند (9.15 تاریخ برگزاری مراسم را نشان می‌دهد، یعنی ۱۵ سپتامبر).

این نخستین‌باری نیست که اپل ‌به چنین کارهایی دست می‌زند؛ زیرا این شرکت سال‌ها است که دعوت‌نامه‌ی رویدادهایش را به‌شکلی جالب طراحی می‌کند و نکاتی مخفی در آن‌ها می‌گنجاند. استفاده از واقعیت افزوده باعث شده است جدیدترین دعوت‌نامه‌ی اپل بسیار جالب‌ و هیجان‌انگیز باشد. اپل با انجام این کار تلاش کرده است نه‌تنها هیجان مراسم را افزایش دهد؛ بلکه توانایی‌های ARKit را درزمینه‌ی واقعیت افزوده به‌تصویر بکشد. دقیقا نمی‌دانیم که اپل در مراسم پیش ‌رو اخباری با محوریت فناوری واقعیت افزوده هم اعلام می‌کند یا خیر. 

رویداد Time Flies اپل / Apple

مراسم آنلاین اپل برای برگزاری در ساعت ۲۱:۳۰ بیست‌وپنجم شهریور برنامه‌ریزی شده است. تک تایمز مراسم Time Flies را کاملا پوشش خواهد داد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر