هواوی پی 30 لایت با پردازنده کرین 710 و دوربین سه‌گانه معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هواوی به فاصله‌ی یک روز از رویداد بزرگ رونمایی از خانواده‌ی گوشی‌های پرچم‌دار خود، پی ۳۰ لایت را بدون سروصدا رونمایی کرد.

در مراسم روز گذشته‌ی هواوی، دو گوشی پرچم‌دار پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو همه‌ی نظرها را به خود جلب کردند تا شرکت چینی امروز را برای رونمایی پی ۳۰ لایت، عضو مقرون‌به‌صرفه‌ی این خانواده مناسب ببیند. پی ۳۰ لایت که پیش از این به‌صورت غیررسمی در وبسایت خرده‌فروش‌های مختلف ظاهر شده بود، این بار از سایت رسمی هواوی کانادا سر در آورده است. هرچند در این سایت رسمی خبری از مشخصات کامل این گوشی نیست، Freedom و Videotron، شرکای هواوی فهرست کامل مشخصات را منتشر کرده‌اند.

پی ۳۰ لایت نیز مانند هر گوشی دیگری که پسوند لایت را یدک می‌کشد، ماهیتی میان‌رده دارد. پردازنده‌ی کرین ۷۱۰، رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از جمله مشخصات میان‌رده‌ی جدید هواوی به شمار می‌آیند.

هواوی پی 30 لایت / Huawei P30 Lite

هواوی برای پی ۳۰ لایت دوربین سه‌گانه‌ای را در نظر گرفته است که سه حسگر ۲۴، ۸ و ۲ مگاپیکسلی را شامل می‌شود. حسگر اول از نوع استاندارد و دومی عریض است و حسگر ۲ مگاپیکسلی وظیفه‌ی تشخیص عمق تصویر را برعهده دارد. دوربین سلفی این دستگاه که خود را در بریدگی بالای نمایشگر ۶.۱۵ اینچی آن جای داده، ۳۲ مگاپیکسلی است.

هواوی پی 30 لایت / Huawei P30 Lite

نمایشگر گوشی مورد بحث از نوع LCD بوده و رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰ × ۲۳۱۲ دارد که نسبت تصویری مابین ۱۹ به ۹ و ۱۹.۵ به ۹ را به دست می‌دهد.

هواوی پی 30 لایت / Huawei P30 Lite

مقاله‌ی مرتبط:

ظرفیت باتری پی ۳۰ لایت که با درگاه USB نوع C شارژ می‌شود، ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعت است. جدیدترین گوشی هواوی هرچند از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند اما این شارژ سریع برخلاف آن‌چه در پی ۳۰ دیدیم از نوع ۲۲.۵ وات نبوده و ۱۸ وات است.

امکان پیش‌سفارش P30 لایت هم‌اکنون وجود داشته و تا ۲۱ فروردین نیز ادامه دارد. کسانی که سریع‌تر اقدام به سفارش محصول کنند، در صورت خرید از فروشندگان مشخصی می‌توانند یک هواوی بند ۳ پرو رایگان نیز هدیه بگیرند. قیمت گوشی هواوی پی ۳۰ لایت که تنها در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس است، ۳۲۰ دلار برای نسخه‌ی پایه است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.