حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سونی ۲۵ شهریور احتمالا دوربین A7c را معرفی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سونی تصویر جدیدی منتشر کرد که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) رویدادی آنلاین برای رونمایی دوربینی جدیدی برگزار کند. سونی در تصویر خود می‌گوید «مفهومی جدید در راه است» و سپس به برند آلفا اشاره می‌‌کند. رسانه‌ی سونی آلفارومرز به‌نقل از منابع آگاهش می‌نویسد سونی قصد دارد در این رویداد، دوربین Sony A7c را معرفی کند. به‌نوشته‌ی این رسانه، دوربین سونی A7c در دسته‌ی دوربین‌های فول‌فریم کامپکت میا‌ن‌رده جای می‌گیرد و مشخصات فنی مشابه Sony A7III با حسگر ۲۴ مگاپیکسلی دارد.

سونی آلفارومرز ادعا می‌کند که دوربین Sony A7c از همان صفحه‌نمایش چرخان دوربین A7sIII بهره می‌برد. شباهت مهم دیگر بین دو دوربین، الگوریتم فوکوس خودکار است. ظاهرا دوربین A7c می‌تواند ویدئوهای 4K را با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه ضبط کند و بدنه‌ای شبیه به A6600 دارد؛ اما در ابعاد اندکی بزرگ‌تر. بدین‌ترتیب در دوربین جدید سونی، منظره‌یاب الکترونیکی (EVF) قرار است به‌جای مرکز، در گوشه‌ی بدنه حضور داشته باشد. در دوربین جدید سونی، از سیستم لرزش‌گیر تصویر در داخل بدنه (IBIS) استفاده خواهد شد.

پوستر رویداد 25 شهریور سونی برای معرفی دوربین جدید

به‌احتمال زیاد، سونی A7c را به‌عنوان دوربینی مخصوص ولاگرها و یوتیوبرها بازاریابی خواهد کرد. این دوربین که از باتری NP-FZ100 استفاده می‌کند، به درگاه USB Type-C مجهز خواهد بود و یک درگاه برای کارت حافظه‌ SD خواهد داشت. همچنین، گفته می‌شود سونی A7c از میکروفون داخلی و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون برخوردار است و از وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

قیمت دوربین سونی A7c قرار است بیشتر از A7III باشد (۲،۱۰۰ یورو). همچنین، رسانه‌ی سونی آلفارومرز می‌گوید ژاپنی‌ها در مراسم آنلاینشان مجموعه‌ی جدیدی از لنزها را معرفی خواهند کرد. این لنزهای کامپکت حرف V در نامشان خواهند داشت. نخستین لنز قرار است لنز کامپکت مخصوص مسافرت باشد (چیزی همچون ۶۰-۲۸ میلی‌متر f/4.5-5.6 و شبیه به لنز Nikkor 24-50). 

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌ی این خبر چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر