حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بازی‌های جایگزین Fortnite در سیستم‌عامل iOS بخش دوم

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در مطلب قبلی 3 بازی معروف که می‌توانند نظر علاقه‌مندان به بازی پرطرفدار Fortnite را به خود جلب کنند و به عنوان جایگزینی برای این بازی در نظر گرفته شوند معرفی کردیم. در این مطلب 3 بازی دیگر جایگزین بازی fortnite برای سیستم‌عامل iOS را معرفی خواهیم کرد.

بازی Rules of Survival

این بازی از نظر روند بازی و تیم سازی تا حدودی شبیه به بازی PUBG است. همچنین سبک این دو بازی نیز تا حد زیادی مشابه یکدیگرند. قهرمان این بازی با هلیکوپتر سقوط می‌کند و در جایی که فرود می‌آید باید با 300 نفر در قالب جنگ‌های پادشاهی بجنگد. در سرزمینی که داستان این بازی اتفاق می‌افتد، هرج و مرج کامل حکم‌فرما است.

بازی‌های جایگزین Fortnite در سیستم‌عامل iOS

قهرمان بازی با وسایل نقلیه گوناگون به جنگ دشمن می‌شود. هر کدام از این وسایل نقلیه قابلیت‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. در بازی Rules of Survival می‌توانید همزمان با 120 نفر بازیکن دیگ از سراسر دنیا بازی کنید. تنها نقطه ضعف این بازی این است که تا حدود زیادی شبیه به بازی PUBG است. هر چند از نظر بسیاری از کارشناسان این مسئله چندان اهمیت زیادی ندارد.

بازی creative Destruction

این بازی یک بازی میان صد نفر از اعضای خاندان پادشاهی است که برای رسیدن به قدرت در حال جنگیدن هستند. فرمول این بازی مثل خیلی از بازی اکشن و هیجان انگیز دیگر با فرود از یک ماشین پرنده و رسیدن به یک جزیره شروع می‌شود. در این بازی صحنه‌های اسب دوانی، شکار و دیگر مواردی که در بازی‌های دیگر نیز می‌توان یافت، دیده می‌شود.

سلاح‌هایی که در این بازی استفاده می‌شوند بسیار جالب و البته کمی خنده‌دار به نظر می‌رسند. قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای این اسلحه‌ها بسیار متنوع هستند. در بازی Creative Destruction امکان بازی با دوستان دیگر نیز برای کاربر فراهم شده است. البته می‌توانید این بازی را به تنهایی نیز انجام دهید.

بازی‌های جایگزین Fortnite در سیستم‌عامل iOS

سیستم آب و هوایی و زمانی که برای این بازی در نظر کرفته شده است کمی آشفته اما در عین حال جذاب و هیجان‌انگیز است. بهترین ویژگی این بازی این است که این بازی را می‌توانید روی همه گوشی‌های آیفون از نسخه 5 به بعد و آیپدهای Mini 2 به بعد نصب کرد. امیدواریم که توسعه‌دهندگان این بازی همچنان به کار خود برای ارتقا این بازی ادامه می‌دهند و این مسئله مایه خوشحالی ما است.

بازی Brawl Stars

طراحان این بازی سعی کرده‌اند که بازی با تم جنگ‌های پادشاهی و البته با چاشنی متفاوت به علاقه‌مندان بازی‌های کامپیوتری ارائه کنند. سرعت این بازی بسیار بالا است و در آن امکان بازی 3 نفر در برابر 3 نفر برای کاربران وجود دارد. البته امکان انجام بازی در حالت یک نفره و 2 نفره نیز وجود دارد.

بازی‌های جایگزین Fortnite در سیستم‌عامل iOS

حالت‌های مختلفی برای بازی مثل Heist و Bounty در بازی Brawl Stars وجود دارد که در این حالت‌ها نیز می‌توان بازی را به صورت تک نفره، دونفره و 3 نفره نیز انجام داد. نکته جالب در طراحی این بازی، استایل و سبک بازی بسیار متفاوت هر کدام از ستاره‌های بازی است که باعث شده که خسته کننده نباشد. سبک این بازی با بازی‌های دیگری که به عنوان جایگزین Fortnite معرفی شدند کاملا متفاوت است.

خوشبختانه به روز رسانی‌های جدید این بازی در فواصل زمانی کوتاه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در به روز رسانی‌های این بازی شخصیت‌های جدید همراه با اسلحه‌های جدید و مراحل متفاوت و به‌روزتر معرفی می‌شوند.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر