حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اطلاعاتی جدید درباره آیفون 12

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
اخبار منتشر شده خبر از دورانی هیجان‌انگیز برای هواداری تلفن‌های همراه هوشمند اپل دارند و بر همین اساس نیز اطلاعاتی جدید درباره نسل جدید این سری تلفن همراه هوشمند یعنی سری آیفون 12 منتشر شده است.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  techradar، آیفون 12 به‌زودی با سه همراه هوشمند دیگر به نام‌های آیفون 12 مکس، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به بازار عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این محصولات مشخص نیست اما با اطمینان می‌توان گفت که این همراه‌های هوشمند تا ماه اکتبر به بازار عرضه خواهند شد و به دست خریداران می‌رسند.
 
بر همین اساس شایعه‌های زیادی در رابطه با این همراه‌های هوشمند توسط منابعی نسبتا موثق به بیرون درز پیدا کرده است که هرکدام نکته‌ای مهمی را در رابطه با تاریخ عرضه، قیمت، مشخصات سخت‌افزاری و طراحی داخلی این چهار همراه هوشمند ارائه می‌کنند. در ادامه به بررسی واقع‌گرایانه‌ترین حدس و گمان‌ها در رابطه با آیفون 12 می‌پردازیم.
 
به نظر می‌رسد که قیمت در نظر گرفته‌شده برای تلفن‌های همراه هوشمند آیفون 12 نسخه 5G، آیفون 12 مکس، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به ترتیب 749، 849، 1099 و 1199 دلار باشد. بااین‌حال برخی از منابع بر این باورند که قیمت در نظر گرفته‌شده برای هرکدام از این همراه‌های هوشمند 100 دلار بیشتر از رقم تخمین زده شده است.
 

در زمینه طراحی گفته می‌شود که آیفون 12 نسبت به نسخه‌های قبلی خود دچار تحولات زیادی شده است و ظاهر این همراه هوشمند به آیفون 4 و 5 شباهت زیادی خواهد شد. همچنین برخی از منابع بر این باورند که چند المان اصلی آیپد پرو 2020 در این همراه هوشمند به کار برده خواهد شد.
 
علاوه بر این در زمینه صفحه‌نمایش در نظر گرفته‌شده برای این چهار نسخه از آیفون 12 نیز گمانه‌زنی‌هایی شده است و برخی بر این باورند که آیفون 12 از صفحه‌نمایش 5.4 اینچی، آیفون 12 مکس و آیفون 12 پرو از صفحه‌نمایش 6.1 اینچی و آیفون 12 پرو مکس از صفحه‌نمایش 6.7 اینچی برخوردار هستند.
 
همچنین گفته می‌شود که هر چهار نسخه آیفون 12 از پردازنده A14 Bionic استفاده خواهند کرد. رم در نظر گرفته‌شده برای آیفون 12 و آیفون 12 مکس 4 گیگابایت و رم آیفون پرو و آیفون پرو مکس 6 گیگابایت خواهد بود. همچنین همه این همراه‌های هوشمند با حافظه‌های داخلی 256 و 512 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شوند. بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر