حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سیگیت از هارد ۱۸ ترابایتی آیرون ولف پرو رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سیگیت که از پیشتازان بازار حافظه‌های ذخیره‌سازی محسوب می‌شود از جدیدترین دستاوردهای خود برای کاربران حافظه‌های متصل به شبکه (Network-attached Storage) یا به اختصار NAS رونمایی کرد. درحال‌حاضر حافظه‌های مکانیکی سری آیرون ولف ظرفیتی تا نهایت ۱۶ ترابایت را به کاربران ارائه می‌دهند؛ اما سیگیت نسخه‌ای ۱۸ ترابایتی از آیرون ولف پرو را معرفی کرد تا کاربران حافظه‌های متصل به شبکه، آزادی عمل بیشتری در ارتقای میزان حافظه داشته باشند.

متاسفانه مدل ۱۸ ترابایتی تنها برای سری آیرون ولف پرو عرضه می‌شود و مدل استاندارد تا سقف ۱۶ ترابایت محدود خواهد بود. از ویژگی‌های آیرون ولف ۱۸ ترابایتی می‌توان به استفاده از فرم‌وِر AgileArray اشاره کرد که روی فناوری CMR سوار شده است. سرعت انتقال اطلاعات در هارد جدید سیگیت به ۲۵۰ مگابایت بر ثانیه و حد بار کاری آن نیز به ۳۰۰ ترابایت در سال می‌رسد.

درحالی‌که مشخصات سخت‌افزاری و توان هارد ۱۸ ترابایتی آیرون ولف پرو در نوع خود بسیار قابل‌توجه است؛ اما برای خرید چنین هاردی باید ۶۰۸ دلار هزینه کنید. سیگیت درکنار رونمایی از ظرفیت بالاتر سری آیرون ولف پرو از حافظه‌های SSD آیرون ولف ۱۲۵ و پرو ۱۲۵ ساتا رونمایی کرد. مدل استاندارد درواقع نسخه‌ی ارزان‌تر محسوب می‌شود و برای کسانی مناسب است که بخواهند حافظه متصل به شبکه خود را با استفاده از حافظه‌های پرسرعت SSD اما با قیمتی مقرون‌به‌صرفه تقویت کنند.

در مقایسه‌ای اجمالی میان دو حافظه آیرون ولف پرو ۱۲۵ و ۱۲۵ ساتا باید گفت که ولف پرو ۱۲۵ از نرخ DWPD بالاتری بهره می‌برد و همچنین دارای امکاناتی ازجمله محافظت در برابر کاهش قدرت و میانگین زمان خرابی یا MTTF معادل ۲ میلیون ساعت کاری است.

در ادامه بخوانید:

درحال‌حاضر سیگیت نسخه حافظه آیرون ولف ۱۲۵ را در ظرفیت‌های ۲۵۰ گیگابایتی، ۵۰۰ گیگابایتی، ۱ ترابایتی، ۲ ترابایتی و ۴ ترابایتی عرضه می‌کند که مدل پایه‌ی آن از قیمت ۶۲/۹۹ دلار شروع می‌شود. مدل حافظه آیرون ولف پرو ۱۲۵ نیز در ظرفیت‌های ۲۴۰ گیگابایت، ۴۸۰ گیگابایت، ۹۶۰ گیگابایت، ۱/۹۲ ترابایت و ۳/۸۴ ترابایت با قیمت پایه‌ی ۹۴/۹۹ دلار روانه بازار شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر