تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک، سامسونگ و ال جی با آرا سرویس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یخچال یکی از لوازم خانگی است که همانند سایر لوازم برقی با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شود. بنابراین در صورت بروز مشکل در این وسیله نباید نگران شوید. بسیاری از مشکلات به‌راحتی قابل رفع هستند. اما داشتن دانش کافی در این زمینه و تعمیر یخچال بسیار مهم است. شما نیز می‌توانید به‌راحتی برخی از مشکلات را رفع کنید. اما بهتر است بدانید در صورت مواجه با مشکلی جدی، لازم است یک فرد متخصص در این زمینه به داد یخچال شما برسد.

بنابراین در این زمان نیاز است از یک مرکز معتبر برای رفع عیب یخچالتان کمک بخواهید. اغلب مشکلات در برندهای مختلف یکسان است. یعنی برخی از اشکالات در بین همه یخچال‌ها شایع است. اما بهتر است در صورت مواجه‌شدن مشکل در رابطه با یخچال خود، از نمایندگی آن برند کمک بخواهید. امروزه برای هر برند می‌توانید در ایران نمایندگی پیدا کنید تا مشکل ایجاد شده در یخچال شما را رفع کند. اما هر تعمیرگاهی قابل اعتماد نیست. بنابراین بهتر است از یک نمایندگی معتبر کمک بخواهید. حال هدف ما در این مقاله، رفع مشکلات یخچال جنرال الکتریک، سامسونگ و ال‌جی و همچنین ارائه دانش کافی برای برطرف کردن آن‌ها است.

جنرال الکتریک یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید یخچال است. این یخچال از تکنولوژی پیشرفته بهره‌مند است. بنابراین خوب است در صورت بروز مشکل ابتدا با تعمیرکار تماس حاصل نمائید. این یخچال دچار مشکلات گوناگونی می‌شود. در برخی از مواقع نیز نیاز است یکی از قطعات آن تعویض شود. بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات نمایندگی جنرال الکتریک است؛ چراکه بهره‌مندی از خدمات نمایندگی، با وجود تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده، سبب رفع مشکل یخچال، بدون دردسر می‌شود.

امروزه به هر تعمیرگاهی نمی‌توان اطمینان کرد. چرا که برخی از آنان ممکن است قطعاتی تقلبی روی دستگاه سوار کنند. بنابراین اینکار نه‌تنها مشکل دستگاه را رفع نمی‌کند، بلکه به مشکل دامن می‌زند. درنتیجه دستگاه بیشتر دچار مشکل می‌شود.

بیشترین مشکلاتی که در رابطه با یخچال جنرال الکتریک موجود است شامل موارد زیر است:

بوی بد یخچال

  • خراب‌شدن فن عاملی اصلی در بروز این مشکل است. البته فاسد شدن مواد غذایی و عدم تمیز کردن یخچال نیز عاملی دیگر است.

خراب شدن برد یخچال جنرال الکتریک

 روشن نشدن یخچال جنرال الکتریک و گرم بودن یخچال مهم ترین نشانه برای خراب شدن برد است. ازآنجاکه برد مرکز اصلی صدور فرمان است، اگر متوجه بروز مشکل در این بخش شدید، حتما اقدام به تعمیر کنید.

سروصدای زیاد یخچال جنرال الکتریک

  • این مشکل نیز شایع است. معمولا مربوط به ایراد در کمپرسور یا کندانسور است.

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

اگر در رابطه با برد یخچال جنرال الکتریک دچار مشکل شدید، یخچال را سریعا خاموش کرده یا با یک کارشناسان متخصص در این زمینه تماس بگیرید. حواستان باشد از نمایندگی معتبر تعمیرات جنرال الکتریک کمک بخواهید. در صورت مشاهده کوچک‌ترین مشکل، حتما از تعمیرکار کمک بخواهید. چرا که ممکن است این مشکل بعد‌ها به ایرادی جدی‌تر تبدیل شود. کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شده و اقدام به رفع مشکل خواهند کرد.

ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک یعنی چه؟

حال که به عیب‌یابی یخچال جنرال الکتریک می‌پردازیم، خوب است با ارور‌های شایع در این یخچال نیز آشنا شویم. یکی از ارورهای بسیار شایع در این یخچال، ارور hrs است. با پیدایش این ارور یخچال به‌طور کامل از کار می‌افتد. بنابراین خوب است بدانید دلیل این ارور به احتمال زیاد سوختن برد است که باید سریعا رفع شود. بنابراین هرگاه با این ارور مواجه شدید، بدون معطلی از خدمات نمایندگی جنرال الکتریکی استفاده کنید و درخواست تعمیرکار دهید.

شایع‌ترین ارورهای یخچال جنرال الکتریک

 

ارور FF در یخچال جنرال الکتریک

مشکل فنی در بخش فریزر و افزایش دما در این بخش

ارور PF در یخچال جنرال الکتریک

وجود مشکل در برق یخچال و کابل‌ها

ارور CC در یخچال جنرال الکتریک

افزایش بیش از حد دمای یخچال

ارور TC در یخچال جنرال الکتریک

خراب شدن قطعه turbo cooling یا کاهش‌دهنده سریع دما

 

4 ارور فوق شایع‌ترین ارورهایی است که یخچال جنرال الکتریک با آن مواجه می‌شود. در هر صورت اگر با مشکلاتی مشابه مشکلات فوق یا کد خطایی در رابطه با این برند مواجه شدید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک است. تنها کافی است با شماره‌های مربوطه تماس بگیرید تا تعمیرکاران متبحر، مشکل شما را در کم‌ترین زمان رفع نمایند. نگران هزینه نباشید. هزینه‌ها در نمایندگی طبق نرخ مصوبه بوده و با ارائه ضمانت‌نامه تعمیرات انجام می‌گیرد.

aradservice

 

برند سامسونگ محبوبیت زیادی دارد. کیفیت محصولات سامسونگ سبب شده است افراد زیادی طرفدار این برند باشند. اما همین برند با کیفیت همانند سایر برندهای مطرح دچار مشکلاتی می‌شود. یخچال‌های سامسونگ امروزه از تکنولوژی ویژه‌ای برخوردار هستند. بنابری تکنولوژی ویژه این دستگاه بهتر است تعمیر و عیب‌یابی مشکلات رایج یخچال سامسونگ را به نمایندگی معتبر سامسونگ بسپارید. تکنسینی که در نمایندگی مشغول به فعالیت هستند سال‌ها در این زمینه مشغول به فعالیت‌اند. بنابراین با کلیه قطعات و موارد مربوط به این یخچال آشنایی دارند. از این رو توصیه ما به شما کمک از نمایندگی اصلی این برند است. چراکه تعمیرگاه‌های متفرقه ممکن است سر رشته تخصصی در این زمینه نداشته باشند.

مسلما شخص شما که مشغول خواندن این مطلب است، با مشکلی جدی در رابطه با یخچال سامسونگ خود مواجه شده است. بنابراین توصیه ما این است نوشته زیر را با دقت مطالعه کنید؛ چراکه به بیان مشکلات متداول و نحوه عیب‌یابی آن‌ها پرداخته‌ایم.

روشن شدن آلارم تصفیه در یخچال سامسونگ

  • روشن‌شدن آلارم تصفیه از مشکلات رایجی است که اکثر افراد را به خود درگیر می‌کند. اما نیازی به نگرانی نیست. این مشکل تنها به دلیل فرارسیدن زمان تعویض فیلتر تصفیه رخ می‌دهد. تعویض فیلتر تصفیه ریزه‌کاری هایی دارد که بهتر است حتما توسط یک تعمیرکار انجام گیرد. اما بهتر است در این زمینه از نمایندگی سامسونگ کمک بخواهید. چرا که نیاز به تعویض قطعه است. از طرفی ممکن است هر تعمیرگاهی از قطعات اورجینال استفاده نکند. بنابراین با خیال راحت از نمایندگی کمک بخواهید تا فیلتر شما را به روش اصولی تعویض کند.

داغ شدن موتور

  • حواستان به موتور باشد. موتور قطعه‌ای مهم است. دلیل داغ شدن آن نیز باید توسط تعمیرکار یخچال سامسونگ تشخیص داده شود. از این رو می‌توانید با شماره‌های درج‌شده برای رفع این عیب کمک بخواهید.

برفک زدن یخچال

  • ایجاد برفک نیز دلایل مختلفی دارد. خراب شدن ترموستات، کاهش یا افزایش دما و… از دلایل بروز این مشکل است که بهتر است برای رفع این مشکل نیز تعمیرکار را خبر کنید.

روشن نشدن یخچال سامسونگ

  • این مشکل به خراب بودن پریز برق، خراب شدن موتور، اورلود یخچال و… باز می‌گردد. اگر با چنین مشکلی مواجه هستید، سریعا با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ تماس بگیرید.

خودکار نکردن یخچال سامسونگ

  • ممکن است با این مشکل مواجه شوید که یخچال یکسره شده و خودکار نکند. این مشکل را جدی بگیرید. چرا که ممکن است بخش‌های دیگر را نیز درگیر کند. اما یکسری دلایل برای بروز این مشکل وجود دارد که شامل خراب بودن ترموستات، کاهش شارژ، خراب شدن فن و… است. بهتر است برای رفع این مشکل از تعمیرکار حرفه‌ای کمک بخواهید.

رفع ارور‌های یخچال سامسونگ          

جدولی که در ادامه آورده‌ایم ارورهای این برند است. معنی این کدها تا حد زیادی در عیب‌یابی یخچال سامسونگ شما را کمک می‌کند. بنابراین می‌توانید تا حدی مشکل را رفع کنید. به هر حال برای رفع کامل ارور وجود یک تعمیرکار متخصص در این زمینه الزامی است. بنابراین سعی کنید در صورت مواجه شدن با ارورهای یخچال سامسونگ از تعمیرکار کمک بخواهید.

ارور E1 در یخچال سامسونگ

حسگر فریزر دچار مشکل شده است

ارور E2 در یخچال سامسونگ

حسگر یخچال خراب شده است.

ارور E14 در یخچال سامسونگ

این ارور به‌معنای مشکل در یخ‌ساز است.

ارور E21 در یخچال سامسونگ

احتمالا فن فریزر دچار مشکل شده باشد

ارور E23 در یخچال سامسونگ

در فن کندانسور یخچال مشکلی رخ داده است.

ارور E41  یا PC ER در یخچال سامسونگ

برد الکترونیکی در یخچال دچار مشکل شده است

ارور E72 در یخچال سامسونگ

حسگر یخچال باید تعویض گردد.

ارور E83 در یخچال سامسونگ

در این ارور برق ورودی به کمپرسور باید بررسی شود.

 

ارورها و مشکلات گفته شده، برخی از مشکلات رایج در یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ هستند. در صورتی که با مشکلات فوق یا مشکلاتی مشابه مواجه شده باشید، تنها کاری که لازم است انجام دهید کشیدن یخچال و تماس با تعمیرکار است. بنابراین با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ تماس گرفته و مشکل را شرح دهید. از خدمات تعمیر در محل نمایندگی سامسونگ بهره‌مند شوید و به آسانی مشکل یخچال خود را رفع کنید.

ال‌جی برندی پرطرفدار در ایران است. کیفیت محصولات ال‌جی بر همگان ثابت شده است. اما گاهی در اثر فرسودگی یا استفاده ناصحیح از یخچال ال‌جی، ممکن است یخچال دچار مشکلات زیادی شود. بنابراین حتما از خدمات سرویس دوره‌ای نمایندگی تعمیر یخچال ال‌جی بهره‌مند شوید. سرویس دوره‌ای درواقع کمک می‌کند مشکلات یخچال شناسایی شده و سریعا رفع شود. درنتیجه از صرف هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌شود.

شرکت تعمیر یخچال ال‌جی، کلیه مشکلات مربوط به یخچال را رفع می‌کند. یعنی اگر شما با کوچک‌ترین مشکل مواجه شدید، تنها کافی است با شرکت تعمیرات لوازم خانگی ال‌جی تماس بگیرید. نمایندگی محصولات ال‌جی با بهره‌مندی از تعمیرکاران متبحر و آموزش دیده در این زمینه کلیه مشکلات را رفع خواهد کرد.

aradservice

بررسی مشکلات رایج در یخچال ال‌جی

یخچال ال‌جی نیز همانند یخچال‌های دیگر با مشکلاتی اعم از یکسره کار کردن یخچال، سرما نداشتن، سروصدای زیاد یخچال، خاموش شدن یخچال، یخ نزدن و… مواجه می‌شود. نکته‌ای که حائز اهمیت است استفاده از خدمات تعمیری است. برای بهره‌مندی از خدمات تعمیر از هر تعمیرگاهی کمک نخواهید. بهتر است از نمایندگی تعمیر یخچال ال‌جی کمک بخواهید . چرا که نمایندگی از متخصصان مجربی که در رابطه با این برند آموزش‌های تخصصی را دیده‌اند بهره‌مند هستند. درنتیجه به‌طور تضمینی اقدام به تعمیر می‌کنند.

شارژ گاز یخچال ال‌جی

گاهی اوقات نیز ممکن است یخچال به‌دلیل مشکلات فنی یا خراب شدن لاستیک در دچار نشتی شود. در این حالت به تدریج گاز کاهش یافته و درنتیجه سرمای یخچال از بین می‌رود. بنابراین به قطعات مختلف آسیب وارد می‌شود. نمایندگی یخچال ساید و فریزر ال‌جی، در کوتاه‌ترین زمان شارژ گاز یخچال را انجام می‌دهد. به این ترتیب مشکل یخچال شما در کم‌ترین زمان رفع خواهد شد.

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال‌جی

ساید بای ساید از دیگر تولیدات شرکت ال‌جی است. یخچال‌های ساید بای ساید ال‌جی با تکنولوژی پیشرفته‌تر روانه بازار شده‌اند. بنابراین تعمیرات آن‌ها سخت‌تر بوده و نیازمند تخصص بیشتری است. اگر یخچال ساید بای ساید ال‌جی شما دچار مشکلی خاص شده باشد، ازطریق تماس با نمایندگی تعمیر یخچال ال‌جی، به‌راحتی می‌توانید مشکل را رفع کنید. حتما از نمایندگی مجاز این برند کمک بخواهید تا با آسودگی خاطر مشکل یخچال ساید بای ساید ال‌جی را رفع کنید.

رایج ترین کدهای خطای یخچال ال‌جی

کد خطای er rf در یخچال ال‌جی

این مشکل مربوط به خراب شدن موتور فن است.

کد خطای er rs در یخچال ال‌جی

خراب شدن حسگر یخچال را نشان می‌دهد.

کد خطای er is در یخچال ال‌جی

خراب شدن حسگر یخچال را نشان می‌دهد

کد خطای er hs در یخچال ال‌جی

حسگر رطوبت دچار مشکل شده است.

کد خطای er ss در یخچال ال‌جی

حسگر یخچال دچار مشکل شده است.

کد خطای er it در یخچال ال‌جی

مربوط به وجود مشکل در بخش یخ‌ساز است.

 

به‌طور کلی در مورد تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک، سامسونگ و ال‌جی صحبت کردیم. امیدواریم مطالب فوق مفید واقع شده باشند. برای بهره‌مندی از خدمات تعمیر یخچال سامسونگ، ال‌جی و جنرال الکتریک، از نمایندگی معتبر این برندها کمک بخواهید. فرقی ندارد کجای تهران باشید. خدمات نمایندگی تعمیرات آرا سرویس، شامل کلیه بخش‌های تهران و شهرستان‌های حومه خواهد شد. برای بهره‌مندی از خدمات سرویس و عیب‌یابی توسط تیم مجرب آرا سرویس می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس حاصل نمائید. تعمیرات لوازم خانگی شما را به‌صورت کاملا اصولی و با ارائه ضمانت نامه در محل انجام خواهیم داد.  برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین بهره‌مندی از خدمات تعمیر در محل آرا سرویس می‌توانید با شماره 75931-021  با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا ازطریق وب‌سایت www.araservice.co اطلاعات مربوطه را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند.تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آرا سرویس در کوتاه‌ترین زمان و هزینه‌ای مناسب مشکل یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک، سامسونگ و ال‌جی شما را رفع خواهند کرد.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر