ساعت هوشمند واچ GT 2 Pro و واچ فیت هواوی معرفی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هواوی امروز و امشب جدیدترین دستاوردهای خود شامل دو لپ‌تاپ میت بوک ایکس و میت بوک ۱۴، ایرپاد فری‌بادز پرو و فری‌لیس پرو و رابط کاربری EMUI 11 را رونمایی کرد. بااین‌حال، محصولات ذکرشده تنها محصولات معرفی‌شده‌ی شرکت چینی نیستند و هواوی دو ساعت هوشمند جدید نیز به علاقه‌مندان معرفی کرد.

محصول اول ساعت هوشمند واچ GT 2 Pro نام دارد که از صفحه‌نمایشی با طراحی دایره‌ای‌شکل استفاده می‌کند. طراحی ظاهری شیک و جذاب و کیفیت ساخت رضایت‌بخش واچ GT 2 Pro سبب شده است که ساعت هوشمند جدید هواوی به محصولی ایدئال برای استفاده‌ی روزمره تبدیل شود. درواقع، نه‌تنها زمانی‌که برنامه‌ی ورزشی خود را دنبال می‌کنید ساعت واچ GT 2 Pro را به‌همراه خواهید داشت؛ بلکه در طول روز نیز می‌توانید از ساعت هوشمند جدید هواوی استفاده کنید.

واچ GT 2 Pro به‌صورت مداوم ضربان قلب و میزان اکسیژن در خون کاربر را بررسی می‌کند و تمامی تحرکات کاربر را زیر نظر می‌گیرد. راحتی در استفاده و ارائه‌ی اعلانات مختلف ازجمله پیام‌ها و تماس‌های دریافتی و ایمیل‌ها و عمر طولانی‌مدت باتری از ویژگی‌هایی است که به ارزش خرید واچ GT 2 Pro می‌افزاید.

ساعت هوشمند واچ GT 2 Pro هواوی

از ویژگی‌های واچ GT 2 Pro می‌توان به پشتیبانی از شارژ Qi اشاره کرد. درواقع، ساعت هوشمند جدید هواوی را می‌توان به‌صورت بی‌سیم شارژ کرد. واچ GT 2 Pro در چندین مدل شامل مدل کلاسیک و اسپرت به بازار عرضه می‌شود. تفاوت اصلی دو مدل نیز برخورداری ساعت از بندهای چرمی یا سیلیکونی خواهد بود. سران هواوی درباره‌ی واچ GT 2 Pro می‌گویند که از بیش از ۱۰۰ مدل ورزشی پشتیبانی می‌کند و حتی می‌تواند میزان کالری سوزانده‌شده هنگام ضربه به توپ گلف با چوب مخصوص آن را تشخیص دهد.

در واچ GT 2 Pro از سیستم مسیریابی توانمندی نیز بهره برده شده تا اگر هنگام گردشگری مسیرتان را گم کردید، شما را بدون نیاز به دستگاه دیگر ازجمله گوشی هوشمند به مسیر اولیه بازگرداند. ازنظر مشخصات سخت‌افزاری، واچ GT 2 Pro به نمایشگری ۱/۳۹ اینچی OLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل برخوردار است. برای پردازش اطلاعات نیز از تراشه‌ی نسبتا توانمند کرین A1 به‌کار گرفته شده است.

سران هواوی درباره‌ی واچ GT 2 Pro می‌گویند که عمر باتری آن به دو هفته می‌رسد و در حالت GPS نیز، می‌توان از آن ۳۰ ساعت استفاده کرد. انتظار می‌رود مدل اسپرت واچ GT 2 Pro با قیمت ۳۲۹ یورو و مدل کلاسیک واچ GT 2 Pro با بند چرمی با قیمت ۳۴۹ دلار روانه‌ی بازار شود.

هواوی واچ فیت

محصول دیگری که درکنار واچ GT 2 Pro رونمایی شد، واچ فیت نام دارد که درواقع می‌توان آن را دستبند سلامت با ویژگی‌های بیشتر عنوان کرد. واچ فیت به نمایشگری با طراحی ظاهری مستطیلی‌شکل مجهز شده است که شباهت بسیاری نیز به اپل واچ دارد. واچ فیت را می‌توان مناسب ورزش‌کاران دانست که به‌دنبال بررسی میزان کالری سوخته‌شده در طول فعالیت ورزشی خود هستند.

واچ فیت از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برد و همچنین انواع تحرکات ورزشی ازجمله دوچرخه‌سواری، شنا، دویدن و… را می‌تواند ردیابی و بررسی کند. هواوی برای واچ فیت از نمایشگری ۱/۶۴ اینچی استفاده کرده که پنل OLED را یدک می‌کشد. عمر مفید باتری هواوی فیت به ۱۰ روز می‌رسد و انتظار می‌رود با قیمت ۱۲۹ یورو روانه بازار شود.

در ادامه بخوانید:

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌ی محصولات جدید هواوی چیست؟ آیا تمایل دارید ساعت‌های هوشمند جدید این شرکت چینی را بخرید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر