حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

موتورولا Moto G9 Plus با پردازنده اسنپدراگون 730G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

موتورولا بعداز چندین افشای بزرگ اطلاعاتی، بالاخره به‌صورت رسمی و در سکوت رسانه‌ای، گوشی Moto G9 Plus را معرفی کرد. ماه گذشته موتورولا گوشی موتو G9 را در هند رونمایی کرد که چندی بعد در بازار اروپا با نام موتو G9 Play معرفی شد.

گوشی موتو G9 پلاس از پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G و ۴ گیگابایتی رم به‌همراه حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد؛ البته با قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی جانبی microSD، امکان ارتقا حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت نیز وجود دارد.

قطر نمایشگر موتو جی ۹ پلاس ۶٫۸ اینچ و وضوح آن Full HD پلاس است. موتورولا نمایشگر تمام‌صفحه‌ی دستگاه را Max Vision می‌نامد و می‌گوید این نمایشگر از محتوای HDR10 پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی موتو جی ۹ پلاس داخل حفره‌ای در گوشه‌ی سمت چپ نمایشگر قرار دارد.

موتو جی 9 پلاس / moto g9 plus
موتو جی 9 پلاس / moto g9 plus

اولین چیزی که در قاب براق پشتی موتو G9 پلاس به‌چشم می‌خورد، کادر مستطیل‌شکل دوربین است که در آن ۴ حسگر با چینش L شکل به‌همراه فلش LED قرار داده شده‌اند. ۴ حسگر دوربین پشتی متشکل هستند از یک ماژول ۶۴ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و یک ماژول فوق‌عریض ۸ مگاپیکسل با میدان دید ۱۱۸ درجه‌ای که توسط دو ماژول ۲ مگاپیکسلی دیگر با قابلیت‌های ماکرو و تشخیص عمق همراهی می‌شوند. لوگوی موتورولا همچنین، در مرکز نیمه‌ی فوقانی قاب پشتی خودنمایی می‌کند.

در ادامه بخوانید:

گوشی موتو جی ۹ پلاس دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی است. کلید‌های فیزیکی در لبه‌ی سمت راست گوشی تعبیه شده‌اند و کلید پاور موتو جی ۹ پلاس حسگر اثر انگشت را نیز در دل خود دارد. سایر ویژگی‌های این گوشی شامل جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، ورودی پورت USB-C، حسگر NFC و بلوتوث نسخه‌ی ۵ می‌شود.

موتو جی ۹ پلاس با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و در دو رنگ‌ روزگلد و آبی تیره با قیمت ۴۷۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. درحال حاضر، امکان خرید این گوشی در برزیل وجود دارد؛ اما هنوز اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌ی آن در بازارهای دیگر دردسترس نیست.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر