آیفون ۱۲ از لنز‌های ۷P استفاده خواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

انتظار می‌رود سری گوشی‌های آیفون ۱۲ از بهترین لنزها استفاده کنند. گزارش جدید از DigiTimes نشان می‌دهد که تمامی مدل‌های این سری جدید به لنز ۷P مجهز خواهند بود. این نوع لنزها کیفیت عکس‌ها و فیلم‌ها را به مراتب افزایش خواهد داد. این گزارش همچنین بیان می‌کند که گوشی‌های آندرویدی هم به‌زودی به این نوع لنزها مجهز خواهند شد که به‌شدت رقابت تامین‌کنندگان قطعات را درپی خواهد داشت.

در مقایسه با آیفون‌های قدیمی، لنز جدید می‌تواند نور بیشتری را از خود عبور دهد و درنتیجه کیفیت عکس‌ها بالاتر خواهد رفت. باید خاطرنشان کرد که در آیفون ۱۱ پرو لنز اولترا واید ۵P، و لنزهای تله‌فوتو و اصلی ۶P بودند.

همچنین بخش‌های دیگر مرتبط با دوربین نیز آیفون ۱۲ بروزرسانی خواهد شد. طبق شایعات منتشر شده، اپل همچنان قصد دارد از حس‌گر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده در آیفون ۶ و ۶اس پلاس استفاده کند اما این دوربین دارای حس‌گرهای بزرگتری خواهد بود تا کیفیت تصویر، به‌خصوص در شرایط کم‌نور را بهبود بخشد.

علاوه‌بر این، iOS 14 نسخه بتا نیز دارای قابلیت فیلمبرداری ۴K با ۲۴۰ فریم برثانیه بوده است که کاربران نیز می‌توانند از فوکوس خودکار LiDar، کاهش نویز، وجود عمق بیشتر در فیلم‌ها و قابلیت‌های دیگر بهره ببرند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر