شواهد بیشتری از محصول احتمالی جدید اپل؛ آیفون تاشو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به‌دنبال رونمایی و عرضه‌ی موفق تلفن‌های همراه تاشو سامسونگ Z fold 2 و Z flip در سال ۲۰۲۰ میلادی، اکنون شرکت های ساخت تلفن‌همراه در رقابت با این غول تکنولوژی درصدد معرفی گوشی‌های تاشو خود هستند. شایعاتی که از سال ۲۰۱۷ تا الان وجود دارد نشان‌ می‌دهد اپل نیز در حال طراحی و ساخت آیفون تاشو برای رقابت با رقیب خود است.

اخیرا شایعاتی از سمت حساب توییتری Ice Universe پیرامون ساخت گوشی تاشو آیفون منتشر شده است که بر حسب آن به نظر می‌رسد اپل در حال گفتگو با بخش ساخت صفحه‌های نمایش سامسونگ برای توافق بر ساخت صفحه نمایش تاشو است و این کمپانی امیدوار است تا بتواند برای یک سال به‌صورت انحصاری منابع ساخت این گوشی را تامین کند. بر اساس این گزارش و گزارش‌های قبلی که در اوایل سال به گوش می‌رسید اپل اکنون در حال طراحی و کار بر روی نمونه‌های اولیه‌ی گوشی تاشوی خود است.

به نظر می‌رسد اپل همچنان در مرحله‌ی توسعه‌ی طراحی‌ها باشد و هنوز این کمپانی بر روی طراحی مشخصی برای عرضه‌ی محصول به بازار به توافق نظر نرسیده است. از زمان شروع شایعات تا کنون، دو پتنت برای گوشی های تاشو اپل به بیرون درز کرده است و به حدسیات پیرامون خصوصیات و ویژگی‌های این گوشی تاشو دامن زده است. 

پیش‌تر نیز در ماه ژوئن یکی دیگر از نشردهندگان اخبار به نام جان پراسر در توییتی خبر از آیفونی تاشو با دو پنل جداگانه داده بود که وقتی باز می‌شوند کاملا یک دست و بدون هیچ درزی به نظر می‌رسید. 

آیفون تاشو ممکن است دارای یک لولا و دو صفحه‌ی نمایش باشد، مشابه با Surface Dou. هرچند این احتمال خیلی قوی نیست بخصوص وقتی سامسونگ تلفن‌همراه تاشوی خود را بدون لولا و درز به بازار عرضه کرده است. در هرحال به نظر نمی‌رسد اپل در این رقابت، محصولی را به بازار عرضه کند که سریعا توسط رقیبانش به حاشیه رانده شود. 

کمپانی اپل که در حال آماده شدن برای رویداد معرفی محصولات خود در در هفته‌ی آینده است، طبق پیش‌بینی‌ها و اخبار رسمی خود کمپانی قرار است از حداقل دو ساعت هوشمند iWatch، چهار iPhone از خانواده‌ی iPhone 12 و یک iPad Air، یک اسپیکر جدید HomePod، محصولات سخت‌افزاری Apple TV و احتمالا یک سری جدید از هدفون‌های خود رونمایی کند. AirTag نیز دیگر محصولی است که به احتمال زیاد در این رویداد، رونمایی می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر