حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کانسپتی از گوشی هوشمند مایکروسافت با برخورداری از تنها یک صفحه‌نمایش منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

چندی پیش، سرفیس دوئو، گوشی هوشمند اندرویدی مایکروسافت با دو صفحه‌نمایش، معرفی و سپس به‌صورت آنلاین عرضه شد. در مقالات نقد‌وبررسی محصول جدید ردموندی‌ها، اکثر منتقدان لب به تحسین طراحی ظاهری و کیفیت ساخت و دوام رضایت‌بخش لولاهای سرفیس دوئو گشودند. همین امر باعث کنجکاوی بسیاری از علاقه‌مندان به محصولات ردموندی‌ها شد که اگر مایکروسافت محصولی با برخورداری از تنها یک صفحه‌نمایش عرضه می‌کرد، طراحی ظاهری‌اش می‌توانست چگونه باشد.

پاسخ این پرسش‌ها را جوناس دانرت با انتشار کانسپتی زیبا داده است. دانرت در حساب توییترش توضیح می‌دهد که برای خلق تصاویر کانسپت نه‌تنها از طراحی سرفیس دوئو، بلکه از ویژگی‌های ظاهری برخی از محصولات موجود در بازار الهام گرفته تا محصول به‌نمایش‌درآمده در تصاویر را هرچه زیباتر به‌تصویر بکشد.

کانسپت سرفیس دوئو

دانرت کانسپت خود را سرفیس سولو می‌خواند و از نسبت ابعاد متفاوتی برای آن استفاده کرده و برخلاف محصولات موجود در بازار، صفحه‌نمایشی کشیده را شاهد نیستیم. درواقع، سرفیس سولو ما را یاد محصولات عرضه‌شده در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ می‌اندازد. دانرت دلیل قانع‌کننده‌ای نیز برای ابتکارش دارد. اصولا سرفیس دوئو به تمرکز نرم‌افزاری ویژه روی اجرای چند اپلیکیشن به‌صورت هم‌زمان معروف شده و دانرت نیز کانسپ سرفیس سولو را برمبنای چنین ویژگی طراحی کرده است.

تصویر کانسپت سرفیس سولو

در لبه‌ی راست سرفیس سولو، می‌توان دکمه‌هایی با طراحی مشابه سرفیس دوئو مشاهده کرد. سرفیس دوئو از تنها یک دوربین استفاده می‌کند؛ اما دانرت برای سرفیس سولو دو دوربین سلفی و اصلی مستقل طراحی کرده است. در پنل پشتی، دوربینی با حسگر نسبتا بزرگ قرار گرفته و دوربین سلفی نیز در داخل حفره‌ای در بالای نمایشگر جای می‌گیرد. بااین‌حال، دانرت می‌توانست ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند دوربین سلفی مخفی‌شده در پشت نمایشگر یا ماژولی مجهز به چند دوربین در پنل پشتی در نظر بگیرد.

در ادامه بخوانید:

درنهایت، باید گفت که کانسپت‌ را طرفداران طراحی می‌‌کنند و با محصولات در دست ساخت شرکت‌ها ارتباطی ندارند؛ بنابراین، نباید انتظار داشته باشیم محصولی با ویژگی‌های مشاهده‌شده در کانسپت عرضه‌ شود. دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌ی کانسپت سرفیس سولو چیست؟ آیا حاضرید محصولی از مایکروسافت با ویژگی‌های ظاهری این‌چنینی بخرید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر