تبلت دانش‌آموزی ارزان شد؛ شهرفافا با دستی پر به پیشواز سال تحصیلی می‌آید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تبلت به‌دلیل اندازه‌ی بزرگ نمایشگر در عین قابل‌حمل‌بودن و نیز به‌دلیل قیمت مناسب درمقایسه‌با لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند، حالا به‌عنوان کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین وسیله برای دانش‌‌آموزان و دانشجویان به‌حساب می‌آید. هنگام خرید تبلت نباید فراموش کنید که همواره گران‌‌قیمت‌ترین گزینه لزوما بهترین انتخاب نیست؛ بلکه شما باید به‌سراغ تبلتی بروید که نیازهایتان را برطرف می‌کند؛ درغیراین‌صورت، تنها هزینه‌ای اضافی برای خرید تبلتی پرداخت کرده‌اید که نمی‌توانید از آن استفاده کنید. البته فراموش نکنید که از آن سمت بوم هم نیفتید و به‌سراغ خرید تبلت‌های ناکارآمد هم نروید. ازاین‌رو، تصمیم گرفتیم تا بهترین و خوش‌قیمت‌ترین و کاربردی‌ترین تبلت‌های مناسب دانش‌آموزان و دانشجویان در شهرفافا را به شما معرفی کنیم.

fafa

تبلت لنوو 7Tab M؛ تبلت دانش‌آموزی مقرون‌به‌صرفه

اگر قصد دارید تبلت دانش‌آموزی ارزان‌قیمت و درعین‌حال کاربردی بخرید، تبلت ۷ اینچی Lenovo مدل TAB M7 TB-7305X انتخابی عالی برای شما است. این تبلت از نمایشگر ۷ اینچی باکیفیتی بهره می‌برد که به‌خوبی ازپسِ نمایش ویدئوهای آموزشی ب می‌آید.

این تبلت هوشمند لنوو درکنار بهره‌بردن از مشخصات سخت‌افزاری مقبول که نیازهای هر دانش‌آموزی را بدون مشکل برآورده می‌کند، به شما اطمینان‌خاطر می‌دهد که هزینه‌ی اضافی برای خرید تبلت پرداخت نخواهید کرد. ازجمله نکات مثبت تبلت لنوو مدل TAB M7 TB-7305X می‌توانیم به سیم‌کارت‌خور بودن آن و درنتیجه، امکان استفاده از اینترنت همراه در هر نقطه‌ای، پشتیبانی از کارت حافظه‌ برای نگه‌داری از همه‌ی فایل‌های موردنیاز دانش‌آموز روی تبلت و بهره‌بردن از دوربین سلفی و اصلی برای برقراری تماس ویدئویی و حضور در کلاس آنلاین اشاره کنیم.

خرید تبلت لنوو Tab M7 با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی شهر فافا

تبلت سامسونگ 295GALAXY TAB A SM-T؛ تبلت دانش‌آموزی

یکی دیگر از تبلت‌‌های دانش‌آموزی برتر موجود در فروشگاه اینترنتی شهر فافا، تبلت سامسونگ GALAXY TAB A SM-T295 است. تبلت مذکور از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ نیز به‌حساب می‌آید. این تبلت سامسونگ با نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۱،۲۸۰، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و سخت‌افزاری مناسب و کارا برای دانش‌آموزان انتخابی فوق‌العاده مناسب به‌حساب می‌آید. ازجمله ویژگی‌های مهم این تبلت سامسونگ می‌توانیم به باتری حجیم، سیم‌کارت‌خور بودن و قابلیت مکالمه و جنس بدنه‌ی آلومینیومی اشاره کنیم که برای استفاده‌ی دانش‌آموزی واقعا مناسب است. در کل، قیمت این تبلت سامسونگ درمقایسه‌با مشخصاتش، ارزش خرید آن را بیشتر می‌کند.

fafa

خرید تبلت سامسونگ T295 با بهترین قیمت از شهر فافا

گلکسی تب S6 lite؛ تبلت دانشجویی جایگزین لپ‌تاپ

هنگام خرید تبلت دانشجویی باید استانداردهای خود را تغییر دهید و به‌سراغ تبلت‌های بزرگ‌تر و قدرتمندتر بروید؛ تبلت‌هایی که به شما اطمینان‌خاطر می‌دهند ازپسِ نیازهای دانشجو برمی‌آیند. یکی از تبلت‌های برتر و کاربردی شهرفافا برای دانشجویان، تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S6 LITE SM-P615 است. این تبلت با اندازه‌ی نمایشگر ۱۰/۴ اینچی یکی از گزینه‌های اصلی برای ساعت‌ها مطالعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی و حضور در کلاس آنلاین است؛ اما آن‌قدر بزرگ نیست که مانند لپ‌تاپ حمل دائمی‌اش برایتان سخت باشد.

به‌واسطه‌ی سخت‌افزار قدرتمندِ این تبلت سامسونگ مطمئن باشید که حین استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف، وب‌گردی‌های طولانی‌مدت و… با هیچ مشکلی مانند هنگ‌کردن تبلت مواجه نخواهید شد. ضمنا این تبلت از کارت حافظه‌ی جانبی حداکثر یک‌ترابایتی پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین، مطمئن باشید که به‌اندازه‌ی کافی فضا برای نگه‌داری از همه‌ی فایل‌های حجیمتان را خواهید داشت.

خرید تبلت سامسونگ گلکسی تب S6 Lite به‌دلیل بهره‌بردن از قلم اس پن برای یادداشت‌برداری سریع، بیش از هر چیزی برای حضور در کلاس آنلاین دانشگاه کاربردی است. ازجمله قابلیت‌‎های چشمگیر این تبلت سامسونگ می‌توانیم به سیم‌کارت‌خور بودن، برخورداری از دوربین سلفی و اصلی قدرتمند در بین تبلت‌‎ها و باتری پرظرفیت آن اشاره کنیم.

خرید تبلت سامسونگ S6 Lite با بهترین قیمت از شهرفافا

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر