رونمایی از محصولات جدید اپل در رویداد Time Flies (پخش زنده)

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – رویداد رونمایی از محصولات جدید اپل با عنوان «Time Flies» امروز ۲۵ شهریور ماه ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند پخش زنده مراسم را از همینجا مشاهده کنند. 

امروز ۲۵ شهریور ماه شرکت اپل در رویدادی با عنوان «Time Flies» از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. این رویداد نیز مانند تمام رویدادهای این روزها، آنلاین و مجازی است. یک ویدیو از پیش ضبط‌شده از طریق وب‌سایت، اپل تی‌وی و یوتیوب پخش خواهد شد. همچنین علاقه مندان می‌توانند در همین مطلب از رسانه تک تایمز، ویدیو این رویداد را به صورت زنده مشاهده کنند. 

همه طرفداران اپل چشم انتظار آیفون ۱۲ هستند؛ اما به احتمال خیلی زیاد هیچ آیفونی در این رویداد حضور نخواهد داشت. همان‌طور که از نام این رویداد نیز مشخص است، شاهد رونمایی سری جدیدی اپل واچ، آیپد ایر جدید، نرم افزارهای جدید و موارد جزئی و کوچک دیگر خواهیم بود. 

اپل واچ سری ۶

ستاره این رویداد، اپل واچ سری ۶ است. طراحی این ساعت جدید مشابه سری قبلی است؛ اما قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده است که در دوران پاندمی کرونا بسیار مفید خواهند بود. سنسور سنجش میزان اکسیژن خون (SPO2) و ردیابی الگوی خواب به این ساعت جدید اضافه شده است و مشکلات ECG سری ۴ و ۵ نیز برطرف شده است. 

محصولات جدید اپل

اپل واچ ارزان‌تر 

شرکت اپل تصمیم گرفته است تا اپل واچ سری ۳ خود را کمی تغییر دهد و آن را به‌عنوان یک اپل واچ ارزان به مخاطبان خود عرضه کند. شایعات مبنی بر این است که ظاهر این ساعت مقرون‌به‌صرفه مانند سری ۴ یا ۵ اپل واچ است؛ اما قابلیت‌هایی مانند اپل واچ S3 یا S4 دارد. 

آیپد ایر ۴ 

محصول دیگری که به احتمال خیلی زیاد در این رویداد رونمایی می‌شود، آیپد ایر ۴ است. ظاهر این آیپد تقریبا شبیه آیپدهای قبلی است با این تفاوت که لبه‌های باریک‌تر و گوشه‌های خمیده‌تری دارد. نکته مهم این دستگاه این است که آیپد ایر ۴ قابلیت تشخیص چهره نخواهد داشت و تنها سنسور اثرانگشت دارد. البته این موضوع باعث می‌شود که قیمت این دستگاه مناسب‌تر از آیپد پرو باشد. 

شایعات زیادی وجود دارد که می‌گویند سنسور اثرانگشت این آیپد زیر صفحه نمایشگر قرار خواهد داشت؛ اما این موضوع کمی بعید به نظر می‌رسد و به احتمال زیاد این سنسور در حاشیه کنار دستگاه تعبیه شده است. اپل برای اولین بار در این محصول خود از پورت USB Type-C استفاده کرده است. 

نرم‌افزارهای iOS 14, iPadOS 14, watchOS 7, tvOS 14

شرکت اپل معمولا نسخه نهایی سیستم عامل‌های خود را بعد از رویداد ماه سپتامبر خود منتشر می‌کند. به همین دلیل به احتمال زیاد بعد از این رویداد، نسخه نهایی سیستم‌عامل‌های iOS 14, iPadOS 14, watchOS 7, tvOS 14 منتشر شوند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر