نسخه‌ی نهایی توسعه‌دهندگان iOS 14 عرضه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بعداز ماه‌ها آزمایش نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اپل، لحظاتی پیش نسخه‌ی بیلد Golden Master سیستم‌عامل‌های iOS 14 و iPadOS 14 و WatchOS 7 و tvOS 14 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد. بیلد GM به نسخه‌هایی گفته می‌شود که کاندید رسمی انتشار به‌صورت رسمی هستند؛ اما برای آزمایش نهایی و اطمینان حاصل‌کردن از عدم وجود مشکل اساسی تا روز انتشار عمومی، چندروزی تحت اختیار و بررسی توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرند.

توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند فایل‌های IPSW آی‌او‌اس ۱۴ را ازطریق وب‌سایت Apple Developer دانلود و نصب کنند. به‌روزرسانی همچنین، به‌صورت OTA برای دانلود منتشر شده است تا افرادی که نسخه‌ی بتای iOS 14 را روی آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ خود دارند به آن دسترسی داشته باشند. علاوه‌براین، برای سیستم‌عامل‌های WatchOS 7 و tvOS 14 نیز این فایل دردسترس قرار گرفته است.

iOS 14 GM Build

در ادامه بخوانید:

روز چهارشنبه ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۶ شهریور ۱۳۹۹) سیستم‌عامل‌های iOS 14، iPadOS 14، WatchOS 7 و tvOS 14 به‌صورت عمومی منتشر خواهند شد تا کاربران به‌روزرسانی جدید را دانلود و نصب کنند.

طبق اطلاعیه‌ی رسمی اپل، نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل macOS Big Sur در آینده معرفی می‌شود؛ بنابراین، دوره‌ی آزمایشی بتای این سیستم‌عامل همچنان ادامه خواهد داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر