سرویس بازی xCloud مایکروسافت در ۲۲ کشور در دسترس قرار گرفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سرویس بازی xCloud مایکروسافت که Xbox Game Pass Ultimate نام دارد، به صورت رسمی در ۲۲ کشور در دسترس کاربران گوشی‌های اندرویدی، PCها و کاربران ایکس باکس قرار گرفت. 

سرویس بازی xCloud مایکروسافت به صورت رسمی در ۲۲ کشور از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، اکثر کشورهای اروپای، انگلستان و کره جنوبی در دسترس قرار گرفت. این سرویس در شروع فعالیت خود از بیش از ۱۵۰ بازی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند این بازی‌ها را به صورت مستقیم از طریق یک گوشی اندرویدی، تبلت، PC یا کنسول Xbox استریم کنند.

متاسفانه کاربران گوشی‌های آیفون نمی‌توانند از این سرویس ابری استفاده کنند. ماه گذشته شرکت اپل اعلام کرد که این سرویس بازی، قوانین و سیاست‌های اپ استور را نقض می‌کند و شرکت اپل باید تمام بازی‌های موجود در این سرویس را شخصا تایید کند.  

این سرویس بازی که به صورت رسمی «Xbox Game Pass Ultimate» نام دارد، ماهیانه 14.99 دلار برای کاربران هزینه دارد و کاربران با استفاده از آن می‌توانند بازی‌ها را به‌صورت مستقیم از مایکروسافت استریم کنند و دیگر نیازی به کنسول ایکس باکس ندارند. همچنین کاربران برای ثبت نام در این سرویس نیز باید یک دلار پرداخت کنند. 

البته شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که این سرویس ابری هنوز در مرحله بتا قرار دارد و در نتیجه ممکن است مشکلات کوچکی رخ دهد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر