تصاویر رندر شده گوشی گلکسی F41 فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – تصاویر رندر شده گلکسی F41 افشا شد و برخی از مشخصات این گوشی در سایت Geekbench منتشر شد. 

شرکت سامسونگ قصد دارد تا اولین گوشی سری گلکسی F خود را که تمرکز زیادی روی دوربین دارد در هند معرفی کند. حدس و گمان‌های زیادی وجود دارد که نام اولین گوشی این سری، گلکسی F41 نام خواهد داشت و به احتمال زیاد تا آخر این ماه یا اوایل اکتبر رونمایی خواهد شد.

با اینکه شرکت سامسونگ هنوز هیچ واکنش رسمی نسبت به این گوشی نداشته است؛ اما صفحه پشتیبانی این گوشی در وب‌سایت سامسونگ هند ایجاد شده است. این گوشی گواهی وای فای خود را دریافت کرده است و به گزارش شرکت سامسونگ، کارمندان این شرکت در حال تولید بدنه این گوشی هستند. 

یکی از افشاگران مشهور هندی شماتیک‌هایی از طراحی گوشی گلکسی F41 منتشر کرده است. همچنین برخی از مشخصات این گوشی در Geekbench ذکر شده است. 

گلکسی F41

این تصاویر لو رفته نشان می‌دهند که یک یک ناچ قطره‌ای شکل وسط این نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی و اسپیکر ایجاد شده است. همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ برای این گوشی جدید خود از نمایشگر OLED استفاده کرده است. 

اسلات سیم کارت سمت چپ دستگاه و دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند. در لبه پایینی دستگاه نیز یک پورت تایپ سی، اسپیکر خارجی، جک ۳.۵ میلی متری وجود دارند. 

گلکسی F41

در قاب پشتی این گوشی سامسونگ نیز یک ماژول مستطیل شکل وجود دارد که داخل آن سه دوربین زیر هم قرار گرفته‌اند و کنار آن‌‌ها یک LED وجود دارد. سنسور اثر انگشت نیز مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند، کنار ماژول دوربین قرار گرفته است.  

طبق اطلاعاتی که در Geekbench منتشر شده است، این گوشی از چیپست Exynos 9611 و ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. سیستم عامل نصب شده روی این گوشی نیز اندروید ۱۰ است. بسیاری از افشاگران ادعا می‌کنند که این گوشی جدید سامسونگ شباهت زیادی با گلکسی M31 دارد و تنها دوربین آن بهبود یافته است. 

این فرد افشاگر اعلام کرده است که این گوشی در سه زنگ سبز، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که قیمت این گوشی میان‌رده در هند چیزی حدود 240 تا 399 دلار باشد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر