گوشی Realme 7i با تراشه اسنپدراگون 662 معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – میان‌رده جدید ریلمی یا همان گوشی Realme 7i امروز در یک رویداد آنلاین معرفی شد و از فردا با قیمت 215 دلار به بازار عرضه خواهد شد. 

در ابتدای این ماه ریل‌می دو مدل گوشی  Realme 7 و Realme 7 Pro از خانواده سری 7 را در هند رونمایی کرد. امروز یکی دیگر از اعضای این خانواده یعنی گوشی Realme 7i توسط شعبه اندونزی این شرکت در یک رویداد آنلاین معرفی شد. 

برخلاف مدل پایه این گوشی که از پردازنده Helio G95 قدرت می‌گیرد، این گوشی جدید میان‌رده مجهز به چیپست اسنپدراگون 662 است. این گوشی یک نمایشگر 6.5 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز دارد و کیفیت تصویر آن HD+ است. 

تفاوت دیگر مدل 7 و 7i این است که در مدل 7i سنسور اثرانگشت در قاب پشتی گوشی قرار گرفته است؛ اما در نسخه استاندارد گوشی، این سنسور در فریم کنار دستگاه قرار گرفته است. گوشی جدیدی که امروز معرفی شد یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کند. 

در قاب پشتی این گوشی یک ماژول دوربین چهارگانه قرار گرفته است که شامل حسگرهای ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی مونوکروم و نهایتا عمق سنج ۲ مگاپیکسلی می شود. طراحی و چینش دوربین‌ها نسبت به مدل 7 تغییر کرده است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در داخل حفره نمایشگر گوشی دیده می شود و مجهز به قابلیت فیلمبرداری با زاویه اولترا واید است. 

این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دو رنگ سبز و آبی و با قیمت 215 دلار از فردا عرضه می‌شود. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر