اولین جزئیات از گلکسی F1 منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

روز گذشته اولین اخبار از سری گلکسی F سامسونگ منتشر شد. انتظار می‌رود این دستگاه یک گوشی میان‌ رده با تمرکز بر عملکرد دوربین باشد و احتمالاً اولین گوشی این خانواده قرار است گلکسی F1 نامیده شود. راهنمای کاربری این گوشی در صفحه پشتیبانی سایت سامسونگ ایندیا (Samsung India) خبر از ظاهر و قابلیت‌های کلیدی آن می‌دهد. این دستگاه توانسته است از گیک‌بنچ (Geekbench) تأییدیه دریافت کند و دارای تراشه اکسینوس ۹۶۱۱ و حافظه موقت (RAM) 6 گیگابایتی است.

حال، تأییدیه دیگری از طرف گوگل پلی کنسول (Google Play Console) فهرست شده است. این تأییدیه نیز خبر از تراشه اکسینوس ۹۶۱۱ و حافظه موقت ۶ گیگابایتی می‌دهد. رزولوشن میان رده جدید ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است و تصاویری از دستگاه نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد شکل ظاهری این دستگاه تقریباً شبیه به گلکسی M31 است.

گلکسی F1 دارای یک صفحه‌نمایش امولد (AMOLED) است که در آن یک حفره قطره‌ای برای دوربین سلفی تعبیه شده است. در پشت دستگاه یک مجموعه‌ی سه‌تایی از دوربین‌ها استفاده شده  که دوربین اصلی آن یک حسگر ۶۴ مگابایتی است. دومین دوربین در این مجموعه، یک لنز فوق عریض است، با این حال هنوز از جزئیات عضو سوم اطلاعاتی در دست نیست.

گلکسی F1 سامسونگ از یک حسگر اثرانگشت پشتیبانی می‌کند که در پشت دستگاه تعبیه شده است. بلندگوهای دوتایی و هدفون جک از دیگر خصوصیات این گوشی است. انتظار می‌رود این دستگاه با قیمتی بین ۲۰۰ تا ۲۷۰ دلار ماه آینده در  کشور هند عرضه شود و خرید آن تنها به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر