هانتر V700، اولین لپ‌تاپ گیمینگ آنر، رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در میان محصولات آنر، می‌توان لپ‌تاپ‌های سری مجیک‌بوک را مشاهده کرد که البته طرفداران خاص خود را دارند؛ اما زیرمجموعه هواوی تصمیم گرفته است تنوع بیشتری به محصولاتش بدهد. در همین زمینه، آنر اولین لپ‌تاپ گیمینگ به‌نام هانتر V700 را معرفی کرد که از سخت‌افزار قدرتمندی در دلِ خود بهره می‌برد.

هانتر V700 از بدنه‌ای آلومینیومی استفاده می‌کند و علاوه‌بر کیبورد، نامبرپد نیز دارد. آنر لپ‌تاپ جدیدش را در دو مدل عرضه می‌کند که هر دو مدل به پردازنده‌های نسل‌دهمی اینتل مجهز هستند: یکی با پردازنده‌ی Core i5-10300H و دیگری با پردازنده‌ی i7-10750H اینتل. آنر برای پردازنده گرافیکی نیز به‌سراغ محصولات انویدیا‌ رفته تا دو پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX 1660 Ti و RTX 2060 را به لپ‌تاپ گیمینگ خود بیاورد.

هر دو مدل هانتر V700 از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 بهره می‌برد و می‌توان برای آن‌ها یکی از دو گزینه‌ی حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی یا یک‌ترابایتی از نوع NVMe SSD را انتخاب کرد. آنر برای محصول جدیدش نمایشگر ۱۶/‍۱ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱،۹۲۰ در ۱،۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را انتخاب کرده است. حاشیه‌ی بسیار کمی نیز در اطراف صفحه‌نمایش به‌چشم می‌خورد؛ به‌صورتی‌که اندازه‌ی آن‌ها به ۴/۷ میلی‌متر می‌رسد.

درگاه های لپ تاپ گیمینگ آنر هانتر V700

آنر روی مدیریت خنک‌سازی دستگاه تمرکز ویژه‌ای کرده است؛ به‌گونه‌ای‌ که از دو فن ۱۲ ولتی برای انتقال گرمای تولید‌شده به بیرون استفاده می‌شود. درواقع، آنر مدعی است که هانتر V700 درمقایسه‌با محصولات موجود در بازار، از سیستم خنک‌کننده به‌مراتب قدرتمندتری بهره می‌برد.

شرکت چینی آنر برای محصول خود از درگاه‌های مختلفی نیز استفاده کرده است؛ ازجمله درگاه HDMI 2.0، دو درگاه USB 3.2، یک درگاه USB 2.0 و درگاهی برای اتصال کابل اترنت. در لبه‌های بدنه‌ی این محصول فیش هدفون نیز مشاهده می‌شود. هانتر V700 از Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند و از باتری ۵۶ وات‌ساعت بهره می‌برد.

ویزگی های لپ تاپ گیمینگ آنر هانتر V700

ازنظر مشخصات نرم‌افزاری، آنر تأیید کرده است که امکان اشتراک‌گذاری بی‌سیم میان تبلت و گوشی‌های هوشمند با لپ‌تاپ آنر V700 وجود دارد تا کاربران بتوانند اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایل را روی صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر تجربه کنند. متأسفانه هنوز مشخص نیست که لپ‌تاپ گیمینگ آنر هانتر وی ۷۰۰ چه زمانی روانه‌ی بازار جهانی می‌شود؛ اما گفته شده که قیمت‌گذاری محصول جدید آنر در کشور چین به‌شرح زیر خواهد بود:

  • مدل مجهز به پردازنده‌ی Core i5 و پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1660 Ti و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی به قیمت ۱،۱۱۰ دلار 
  • مدل مجهز به پردازنده‌ی Core i7 و پردازنده‌ی گرافیکی RTX 2060 و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی به قیمت ۱،۲۵۷ دلار
  • مدل مجهز به پردازنده‌ی Core i7 و پردازنده‌ی گرافیکی RTX 2060 و حافظه‌ی یک‌ترابایتی به قیمت ۱،۴۸۰ دلار

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌‌ی لپ‌تاپ گیمینگ آنر هانتر وی ۷۰۰ چیست؟ آیا به خرید چنین محصولی علاقه‌مند هستید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر