حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ماوس، کیبورد و هدست بی سیم جدید HP رونمایی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

HP چند روز پیش به‌صورت رسمی لوازم جانبی جدیدی را برای گیمرها معرفی کرد تا در پاییز امسال تجربه‌ی بازی‌های ویدئویی را لذت‌بخش‌تر از قبل کند. اچ‌پی در لوازم جانبی جدید خود روی بی‌سیم‌بودن آن‌ها تأکید ویژه‌ای داشته و تلاش کرده محصولات را به طراحی جذاب مزین کند.

لوازم جانبی جدید اچ‌پی شامل هدست گیمینگ بی‌سیم بدون لگ،‌ ماوس بی‌سیم مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم و صفحه‌کلید بی‌سیم می‌شوند. تمامی لوازمی که از آن‌ها نام بردیم با یکی از فناوری‌های ویژه‌ی اچ‌پی که با نام Warp Wireless Technology شناخته می‌شود تولید شده‌اند. اچ‌پی ادعا می‌کند Warp Wireless Technology اتصال سریع ۲٫۴ گیگاهرتزی بدون لگ را ارائه می‌دهد. 

هدست اچ پی OMEN Frequency Wireless Headset

هدست اچ‌پی، OMEN Frequency Wireless Headset نام دارد و صدای محیطی ۷٫۱ ارائه می‌دهد تا کاربر در محیط بازی غوطه‌ور شود. به‌علاوه تنظیمات صدای پخش‌شده از هدست، توسط نرم‌افزار OMEN Command Center به‌طور کامل قابل‌شخصی‌سازی است و هدست جدید اچ‌پی می‌تواند با یک بار شارژ تا حداکثر ۳۰ ساعت کار کند. در هدست اچ‌پی از درگاه USB-C برای شارژ استفاده شده است و این هدست میکروفونی ویژه با توانایی حذف سروصدای محیط اطراف دارد. اچ‌پی می‌خواهد هدست بی‌سیم خود را در ماه دسامبر ۲۰۲۰ (آذر و دی ۱۳۹۹) با قیمت ۱۶۹٫۹۹ دلار روانه‌ی بازار کند.

ماوس اچ پی کیبورد اچ پی OMEN Space Wireless TKL Keyboard

ماوس بی‌سیم اچ‌پی که OMEN Vector Wireless Mouse نام دارد، طبق ادعای این شرکت، در بین ماوس‌های گیمینگی که در بازار موجود هستند، با سرعت بیشتری نسبت‌به همه‌ی آن‌ها ازطریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. آن‌طور که اچ‌پی می‌گوید، ماوس جدید شرکت پس از صرفا پنج دقیقه شارژ تا ۱۰ ساعت شارژدهی می‌کند. فرایند شارژ کامل OMEN Vector Wireless Mouse در ۹۰ دقیقه انجام می‌شود و پس از آن، ماوس می‌تواند تا ۱۸۰ ساعت دوام بیاورد.

کاربر می‌تواند تنظیمات مختلف مربوط به ماوس نظیر حساسیت، نوع کارکرد هر کلید و نورپردازی را تغییر دهد و امکان تعییر تمامی آن‌ها در OMEN Command Center فراهم می‌شود. اچ‌پی می‌گوید کلیدهای مکانیکی روی ماوس تا ۵۰ میلیون کلیک دوام می‌آورند. فرایند عرضه‌ی ماوس اچ‌پی با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار آغاز شده است.

کیبورد اچ پی OMEN Space Wireless TKL Keyboard

ماوس و هدست موردبحث، تنها لوازم جانبی جدیدی نیستند که اچ‌پی معرفی کرده. این شرکت در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود از یک صفحه‌کلید جدید هم پرده‌برداری کرد که با نام OMEN Space Wireless TKL Keyboard شناخته می‌شود و طبق ادعای شرکت، با یک بار شارژ تا ۷۵ ساعت دوام می‌آورد. با پنج دقیقه شارژ می‌توانید تا ۶ ساعت از صفحه‌کلید جدید اچ‌پی استفاده کنید. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید صفحه‌کلید OMEN Space Wireless TKL Keyboard وجود دارد؛ اچ‌پی اعلام کرده صفحه‌کلید موردبحث با قیمت ۱۵۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

به‌دلیل دنیاگیری ویروس کرونا امروزه افراد بسیار زیادی خانه‌نشین شده‌اند و برای پیش‌برد اهداف کاری خود به تجهیزات مختلفی نیاز دارند. دانش‌آموزان و دانشجویان زیادی در سراسر دنیا به‌صورت مجازی در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند که البته نیازی به چنین تجهیزاتی ندارند، اما در هر صورت نباید فراموش کنیم کروناویروس میزان علاقه‌ی مردم به بازی‌های ویدئویی را افزایش داد و اکنون گیمرهای بیشتری پیدا می‌شوند که بخواهند برای این نوع تجهیزات هزینه کنند.

اچ‌پی می‌گوید بررسی‌هایش نشان می‌دهد که در شرایط امروز،‌ گیمرها به‌صورت هفتگی، میانگین چهار ساعت بیشتر از حالت عادی بازی می‌کنند. استفاده از تجهیزات بی‌سیم باعث می‌شود همه‌چیز مرتب بماند و گیمرهایی که برای ساعاتی طولانی مشغول بازی کردن هستند اهمیت زیادی به ماوس و صفحه‌کلید و هدست بی‌سیم می‌دهند. اچ‌پی خریداران تجهیزات جدیدش را تشویق می‌کند که برای خرید OMEN 30L Desktop هم اقدام کنند؛ سیستمی که اکنون با کارت گرافیک GeForce RTX 3090 انویدیا به بازار عرضه می‌شود. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر