حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

می‌توان برای هر چت واتساپ ، تصویر پس‌زمینه جدا انتخاب کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به نظر می‌رسد واتساپ در حال توسعه قابلیتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای هر چت واتساپ خود یک تصویر پس‌زمینه جدا انتخاب کنند. 

مدت زیادی است که می‌توان یک تصویر زمینه دلخواه برای چت‌های واتساپ انتخاب کرد؛ اما این تصویر زمینه در تمام چت‌ها و گروه‌ها یکسان است. به گزارش رسانه WABetainfo، اکنون به نظر می‌رسد که شرکت واتساپ در حال کار روی قابلیت جدیدی است که کاربران بتوانند برای هر چت واتساپ خود تصویر جداگانه‌ای را انتخاب کنند. 

با انتشار این قابلیت جدید، زمانی که کاربران بخواهند عکسی را برای پس زمینه واتساپ خود انتخاب کنند، این اپلیکیشن از آن‌ها سوال می‌کند که آیا قصد دارند تصویر پس‌زمینه را فقط برای چتی که داخل آن هستند انتخاب کنند یا برای تمام چت‌های داخل پیام‌رسان واتساپ. اگر از قبل یک چت در اپلیکیشن تصویر پس زمینه جداگانه داشته باشد، با انتخاب گزینه For all chat تغییری در عکس آن چت ایجاد نمی‌شود. 

این قابلیت هنوز در مرحله توسعه است و یعنی باید مدتی منتظر باشیم تا این قابلیت برای تمام کاربران واتساپ منتشر شود. طبق تصویری که در این رسانه خبری منتشر شده است، این قابلیت در ابتدا برای گوشی‌های اندرویدی ایجاد خواهد شد. البته قطعا شرکت فیس بوک که شرکت مادر واتساپ است، این قابلیت را برای کاربران iOS نیز توسعه خواهد داد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر