حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

نوکیا 3.4 تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا را دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی نوکیا 3.4 که سه روز آینده از آن رونمایی خواهد شد، تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا را دریافت کرده است. 

اخیرا شایعات زیادی درباره گوشی جدید نوکیا که قرار است به زودی رونمایی شود و نوکیا 3.4 نام دارد در رسانه‌ها منتشر شده است. تصاویری از یک گوشی در پایگاه داده کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا وجود دارد که به طرز مشکوکی شبیه به این گوشی جدید نوکیا است. 

در شماتیک‌های موجود در این پایگاه دو عامل وجود دارد که با استناد به آن‌ها می‌توان گفت که تصاویر مربوط به گوشی نوکیا 3.4 هستند. یکی از این موارد، چینش دایره شکل دوربین‌ها در قاب پشتی گوشی است و مورد دیگر مربوط به یک حفره کوچک سمت چپ و گوشه بالای تصویر است. 

برای این شماتیک‌ها در پایگاه داده نام‌های TA-1283 و TA-1285 در نظر گرفته شده است که یکی از آن‌ها برای گوشی یک سیم‌کارته نوکیا 3.4 و یکی برای مدل دو سیم‌کارته این گوشی است. از این گوشی در رویداد رونمایی شرکت HMD که در ۲۲ سپتامبر مصادف با اول مهرماه برگزار خواهد شد رونمایی می‌شود. 

این گوشی نوکیا مجهز به پردازنده اسنپدراگون 640 و سه گیگابایت رم است که در قاب پشتی آن سه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی با چینش دایره شکل قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی نیز به احتمال زیاد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در مجموع این گوشی با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر