حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ارزان‌ترین گوشی شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی در راه است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – ارزان‌ترین گوشی شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در راه است. این گوشی به احتمال زیاد با نام برند ردمی وارد بازار خواهد شد.  

حدود دو ماه پیش در ماه جولای، شایعاتی درباره دو گوشی شیائومی با دوربین‌های ۱۰۸ و ۶۴ مگاپیکسلی و چی‍ست‌های کوالکام منتشر شد؛ اما از آن زمان دیگر هیچ خبری درباره این گوشی‌ها نشنیدیم. اکنون یکی از افشاگران معروف، اسم رمز این دو گوشی و شماره مدل یکی از این گوشی‌ها با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را افشا کرده است. 

اسم رمز این دو گوشی، Gauguin و Gauguin Pro است. خب قطعا مشخص است که گوشی با پسوند Pro مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است و گوشی دیگر مجهز به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است. 

به دلیل اینکه گفته شده گوشی پرو که دارای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است، ارزان‌ترین گوشی شیائومی است، پس به احتمال زیاد این گوشی تحت برند ردمی وارد بازار خواهد شد. ردمی یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی است که گوشی های اقتصادی را به بازار عرضه می‌کند. 

طبق نوشته‌های موجود در عکس منتشر شده است، این گوشی‌های از نسل پنجم اینترنت یا همان شبکه 5G پشتیبانی نخواهند کرد و به LTE مجهز هستند. دلیل این موضوع نیز کاملا مشخص است؛ استفاده از چیپستی مجهز به فناوری 5G هزینه زیادی دارد و قیمت نهایی گوشی را افزایش می‌دهد.  

این افشاگر اعلام کرده است که رونمایی از این گوشی‌ها در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد. اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها نداریم و باید منتظر خبرهای بعدی باشیم. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر