عذرخواهی سونی به‌دلیل شروع بی‌نظم پیش‌فروش پلی استیشن 5

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پس از رویداد سونی که قیمت پلی استیشن ۵ استاندارد (دیسک‌خور) و پلی استیشن ۵ دیجیتالی مشخص شد، شرکت ژاپنی پیش‌فروش کنسول جدید خود را به‌صورت محدود آغاز کرد. ناگهانی‌بودن آغاز پیش‌فروش کنسول‌های نسل بعدی سونی سبب شد که بسیاری از علاقه‌مندان امکان خرید پلی استیشن ۵ را از دست بدهند.

حال، سونی نسبت به انتقادات واکنش نشان داده و با عذرخواهی از طرفداران خود اعلام کرد که نه‌تنها در روزهای آتی، موجودی خرده‌فروشی‌ها برای پیش‌فروش پلی‌استیشن ۵ را افزایش می‌دهد، بلکه زمان آغاز دقیق دور جدید پیش‌فروش در هرکدام از فروشگاه‌های کشورهای متفاوت را نیز از قبل اعلام می‌کند.

در ادامه بخوانید:

پیش‌فروش کنسول پلی‌استیشن ۵ به‌حدی بود که فروشگاه آمازون اعلام کرد احتمال دارد برخی از خریداران کنسول، پلی‌استیشن ۵ را کمی دیرتر از روز عرضه دریافت کنند؛ زیرا پیش از آن که آمازون پیش‌فروش رسمی را متوقف کند، بیشتر از موجودی خود برای روز عرضه، پلی‌استیشن ۵ فروخته است.

کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ استاندارد و دیجیتال به ترتیب ۴۰۰ و ۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند و در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) روی پیشخان فروشگاه‌های چندین کشور در سرتاسر دنیا می‌نشینند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر