حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کال می؛ تماس امن برای اپلیکیشن و تماس رایگان برای سایت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامانه‌­های مشاوره مخصوص دکتر و مشاوران تحصیلی بعد از محدودیت­‌های بیماری کرونا بسیار رواج پیدا کرده است. حوزه تحصیل و سلامت در حال تغییر رویه به‌سمت مشاوران آنلاین و مشاوره تلفنی هستند. مشاوره گویا ازطریق تماس تلفنی نیازمندی بسیاری از بیماران و دانشجویان و دانش‌آموزان را تأمین می­‌کند.

مشاوره تلفنی هوشمند ازجمله مشاوره غیرحضوری روان‌شناسی می‌تواند نیازمندی خانواده‌­ها را قبل از ازدواج به‌سرعت رفع کند. مشکلاتی در راه تأمین مشاوره وجود دارد؛ مثلا ارتباط تماس امن تلفنی. راه‌حل این مشکلات در سامانه کال می آورده شده است. فرض کنید شما سامانه مشاوره تحصیلی دارید که می‌خواهید برای کنکور دانش‌آموزان مشاوره ارائه کنید. برای این امر، دانش‌آموزان شماره استادان را نباید داشته باشند و برعکس. همچنین، باید بتوانید به‌ازای هر دقیقه مشاوره، هزینه از دانش‌آموز دریافت کنید. این مشکل به‌سادگی در سامانه کال می حل شده است. درادامه، توضیح کاملی از سامانه کال می ارائه می‌شود تا بتوانید سامانه مشاوره با درآمد درخورتوجه داشته باشید.

تماس امن

تماس امن ازجمله خدماتی است که درصدد حفظ حریم خصوصی کاربران است. در تماس امن، طرفین شماره یکدیگر را ندارند و شماره سامانه کال می به‌عنوان واسط ارتباط طرفین، تماس را به‌صورت امن برقرار می‌کند.

تماس امن سامانه کال می به‌منظور رفع نیاز به حفظ حریم شخصی و ناشناس‌ماندن کاربران مدرن طراحی شده است و تجربه‌ای عالی از تماس به مشتری می‌دهد.

این سامانه برای مشاغلی ایدئال است که نمی‌خواهند اطلاعات مشتری را با شخص ثالث به‌اشتراک بگذارند. تماس امن امکان برقراری ارتباط مستقیم و بدون نیاز به اپراتور خارجی یا اشتراک‌گذاری جزئیات تماس حساس را فراهم می‌آورند.

سرویس تماس امن یا Number Masking سرویسی است که دو طرف را قادر می‌سازد بدون اینکه شماره‌تلفن‌های خود را درمعرض دید یکدیگر قرار دهند، ازطریق تلفن مکالمه کنند.

تماس امن برای برقراری ارتباط بین خریداران، فروشندگان، کارکنان خدمات تحویل، رانندگان، مشاوران، بیماران و پزشکان و… استفاده می‌شود؛ بدون اینکه شماره‌تلفن‌های آن‌ها را درمعرض نمایش بگذارد.

به‌جای اتصال مستقیم دو نفر، از پلی برای اتصال آن‌ها و محافظت از اطلاعات خصوصی آن‌ها استفاده می‌شود.

کال می

سامانه کال می

سامانه کال می تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری وفادار را انجام می‌دهد. این سامانه، سامانه تماس خودکار از روی سایت است که امکان ارائه مشاوره رایگان را به مشتریان شما می‌دهد. بدین‌ترتیب، میزان فروش شما را افزایش میدهد.

سامانه کال می می‌تواند به‌عنوان لینکی در صفحه وب، اپلیکیشن، نرم‌افزارهای شخصی، رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های تلفن‌همراه، خبرنامه‌ها، پیام‌های ایمیل و ازطریق کد QR در موارد چاپی تبلیغاتی، دفترچه راهنمای کاربر یا حتی در بسته‌بندی محصول استفاده شود.

سامانه کال می را می‌توانید با استفاده از برنامه‌نویسی بسیار ساده در اپلیکیشن‌ها یا نرم‌­افزارهای خود پیاده‌سازی کنید. در ابتدای تماس با مشتری، می‌توانید صوت مدنظر خود را پخش و کسب‌و‌کار خود را معرفی کنید. نماد کال می که شما برای وب سایت خود ایجاد می‌کنید، می‌تواند به‌راحتی در ایمیل‌ها و خبرنامه‌های شرکت استفاده شود.

کال می

امکانات API سامانه کال می

 API سامانه کال می شامل امکان تماس بین دو شماره است و برای برنامه‌نویسان بسیار ساده‌سازی شده است. با API سامانه کال می می‌توانید محدودیت برای زمان مکالمه نیز تعیین کنید؛ به این معنی که دو نفر بیشتر از سه دقیقه باهم صحبت نکنند. همچنین، API سامانه کال­ می این اجازه را می‌دهد که صوت خوش‌آمدگویی در ابتدای تماس پخش شود و بد‌ین‌ترتیب، طرف مقابل مطمئن می‌شود این تماس از طرف شما برقرار شده است یا کلا صوتی پخش نشود. 

اگر بخواهید از طرف مقابل حق ویزیت یا مشاوره دریافت کنید، این کار نیز ازطریق برنامه‌نویسی امکان‌پذیر خواهد بود.

مزایای تماس امن سامانه کال می

امنیت و حفظ حریم خصوصی اصلی‌ترین نگرانی‌ها هنگام صحبت درباره ارائه اطلاعات شخصی است؛ اما حفظ حریم شخصی، تنها مزیت این سیستم مدرن نیست؛ بلکه عوامل دیگری مانند عوامل زیر به‌عنوان مزیت‌های تماس امن به‌شمار می‌روند:

  • ناشناس‌ماندن کاربر: شماره‌های شخصی هر دو طرف نقاب‌دار شده و آن‌ها ناشناس می‌مانند و محیطی امن و بدون اختلال را برای ارتباط امن ایجاد می‌کند.
  • تجربه مشتریان: دانستن اینکه شماره شما ایمن است، کاربران نهایی را راحت‌تر آماده برقراری ارتباط با مشاغل یا سایر کاربران نهایی خواهد کرد.
  • سهولت استفاده: برنامه‌نویسی و شیوه استفاده به‌نوعی تعیین شده است که با کمترین صرف زمان بتوانید سامانه کال می را به سیستم خود مرتبط کنید.
  • بهینه‌سازیبا استفاده از تماس امن، دیگر نیازی به اپراتوری نیست که وظیفه‌اش برقراری ارتباط بین طرفین به‌صورت دستی باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر