سامسونگ در حال توسعه سنسور ToF سه‌بعدی به نام ایزوسل است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – طبق مستنداتی که در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ثبت شده است، شرکت سامسونگ در حال توسعه سنسور ToF سه‌بعدی به نام ایزوسل است. 

اخیرا سندی توسط شرکت سامسونگ در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت شده است که به احتمال زیاد شاهد آن در گوشی‌های سری گلکسی S21 سال آینده خواهیم بود. توضیحاتی که برای این دوربین ایزوسل در اسناد ثبت شده است، دقیقا با اطلاعات سنسور ToF سه‌بعدی مطابقت دارد. 

بر اساس برخی اخبار منتشر شده، شرکت ساسونگ نتوانست از این سنسور در خط تولید گوشی‌های گلکسی نوت 20 استفاده کند. زیرا شرکت سونی درگیر سفارش‌های شرکت اپل از همین سنسور بود و به همین دلیل به احتمال زیاد سال آینده شاهد این سنسورها در گوشی‌های سامسونگ خواهیم بود. البته شایعاتی درباره اینکه این سنسور در گوشی‌های سری S سال آینده هم قرار نخواهد داشت وجود دارد. 

طبق توضیحاتی که در مستندات مربوطه ذکر شده است، اگر سنسور ایزوسل در قاب جلویی گوشی قرار بگیرد، برای تشخیص چهره کاربرد خواهد داشت. با اینکه هنوز قطعیتی درباره استفاده از این سنسور در گوشی‌های سری S آینده وجود ندارد؛ اما چیزی که مشخص است این است که شرکت کره ای سامسونگ به دنبال گسترش سبد محصولات خود است. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر