حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شایعه: عرضه ریلمی واچ S در مهر ماه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ریلمی واچ در خرداد امسال معرفی شد و اوایل ماه جاری ریلمی اعلام کرد که واچ S پرو را در ۳ ماهه آخر سال ۲۰۲۰ با نمایشگر آمولد گرد به بازار عرضه خواهد کرد.طبق مدارک به‌دست آمده گویا یک نسخه دیگر غیر از نسخه پرو نیز وجود دارد که شماره مدل آن RMA207 است و توانسته گواهینامه FCC را کسب کند. همچنین در لیست FCC شکل شماتیکی از واچ S قرار گرفته که تایید می‌کند این ساعت دارای باتری ۳۹۰mAh و گواهی IP68 می‌باشد. علاوه بر این در پشت ساعت شاهد سنسور تشخیص ضربان قلب و سنسورهای SpO2 هستیم که البته نسبت به نسخه پرو چینش متفاوتی دارند. با این حال واچ S مانند نسخه پرو دارای ۲ دکمه در سمت راست می‌باشد.

علاوه بر گواهی FCC، ریلمی واچ S توانسته گواهی SIRIM مالزی و EEC روسیه را نیز کسب کند و انتظار می‌رود مهر ماه امسال به شکل رسمی معرفی شود. در مورد واچ S اطلاعات بیشتری منتشر نشده، اما جزئیات بیشتری را در مورد نسخه پرو می‌دانیم.

ریلمی واچ S پرو با کد RMA186 دارای نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی آمولد با وضوح ۴۵۴x454 پیکسل، باتری ۴۲۰mAh، پشتیبانی از GPS و GLONASS و وزن ۶۳٫۵ گرم می‌باشد. در کنار سنسور SpO2 و سنسور ضربان قلب، سنسور تشخیص نور محیط برای تنظیم خودکار روشنایی نمایشگر نیز برای واچ S پرو در نظر گرفته شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر