حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

از گوشی ال جی k71 نیز رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت ال جی از دو مدل گوشی میان رده جدید خود با نام‌های ال جی k71 و k42 که مجهز به پردازنده هلیو مدیاتک و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی هستند رونمایی کرده است. 

بدون هیاهوی زیادی، شرکت ال جی از دو مدل جدید از گوشی های میان‌رده سری k خود با نام‌های ال جی k42 و ال جی k71 رونمایی کرده است. هر دو این گوشی‌ها با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید 10 و چیپست Helio مدیاتک به بازار عرضه خواهند شد. در مطلبی در رسانه تک تایمز با گوشی ال جی k42 که قاب پشتی آن ظاهری متفاوت و موج مانند دارد آشنا شدیم. اکنون با مشخصات دومین گوشی ال جی آشنا می‌شویم.

ال جی K71 یک قدم بالاتر از K42 است و یک نمایشگر 6.8 اینچی + FHD با یک بریدگی قطره شکل برای دوربین سلفی دارد. همراه این گوشی میان‌رده چیزی وجود دارد که در این روزها کمتر می‌بینیم و آن هم قلم داخلی است. البته این قلم اصلا به اندازه قلم‌های گلکسی نوت سامسونگ پیشرفته نیست و حتی بلوتوث هم ندارد.

ال جی k71

طراحی دوربین‌های این گوشی متفاوت از اکثر گوشی‌های امروزی است و این موضوع ظاهر گوشی را بسیار متفاوت کرده است. در قاب پشتی این گوشی سه دوربین 48 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی برای سنجش عمق به صورت افقی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. 

این گوشی جدید ال جی از یک پردازنده Helio P35 مدیاتک و رم 4 گیگابایتی قدرت می‌گیرد و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که با استفاده از میکرو SD می‌توان آن را ارتقا داد. این گوشی بلندگوی دوگانه با پشتیبانی DTS: X 3D دارد و با رابط کاربری LG UX عرضه می‌شود. 

این گوشی در دو رنگ سفید و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد؛ اما هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت در نظر گرفته شده برای آن مشخص نیست. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر