حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سونی Xperia 5 II، گزینه‌ای قالب توجه برای گیمرها

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
در این مطلب نگاهی می‌اندازیم به سونی Xperia 5 II، یک اسمارتفوت کامپکت با قابلیت‌های دستگاهی به مراتب قدرتمندتر. این دستگاه، با برخورداری از نمایشگری که نرخ ریفرش و قابلیت‌های ثبت عکس/ویدئویی بالایی دارد که بر روی هیچ دستگاه دیگری در این سایز در دسترس نیستند، اساسا برای جلب توجه جدی گیمرها و عکسبرداران/فیلمبرداران ساخته شده است. این دستگاه با نمایشگری 6.1 اینچی و نسبت تصویر 21:9 ساخته شده است.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از اسلش‌گیر، سونی ایکسپریا 5 II با یک نمایشگر اولد فول‌اچد پلاس HDR با تکنولوژی «فراهم‌سازی شده توسط CineAlta» کار می‌کند. این دستگاه با داشتن یک نمایشگر دارای یک نسبت تصویر 21:9 یک گوشی بلند یا درازتر از معمول به شمار می‌رود، حاشیه‌های آن نسبتا کوچک است، و برای دو اسپیکر جلویی در آن جا تعبیه شده است.
 
نمایشگر این دستگاه قادر به ارائه یک نرخ ریفرش تصویر 120Hz  با کاهش رنگ آبی 240Hz Motion و اسکن لمسی 240Hz است. به همین خاطر اگر شما بازیهایی را انجام می‌دهید که از چنین قابلیتهایی استفاده می‌کنند روی این دستگاه به عنوان یکی از توانمندترین‌های موجود برای گیمینگ می‌توانید حساب باز کنید.
 

این دستگاه در پشت خود مجموعه‌ای از دوربین‌ها را در پشت دارد که «اختصاصا برای Xperia 5 II کالیبره شده‌اند». لنزهای سه‌گانه این دستگاه با ZEISS optice با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها کار می‌کند که بر روی هیچ دستگاه دیگری موجود نیستند، از جمله «نخستین ضبط فیلم اسلوموشن 4K HDR 120fps جهان در یک اسمارتفون، و وقتی با نرخ 24fps ضبط شود می‌تواند تا 5x  اسلوموشن را ضبط و پلی‌بک کند».
 
یک جک صوتی 3.5mm، «صوت رزولوشن بالا»، و قابلیت اتصال به یک کانکتور وایرلس  DualShock 4  پلی‌استیشن 4 در آن تعبیه شده است. قطعا این دستگاه برای این هدف طراحی شده است که تجربه شما از پلی‌استیشن 4 و 5 از کنسول فراتر رود.
 
ایکسپریا 5 II با اسنپدراگون 865 SoC کوالکام کار می‌کند، از یک باتری 4000mAh بهره می‌برد، و در آینده بسیار نزدیک عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه رسمی برای ایکسپریا  5 II چهار دسامبر 2020 و تاریخ پیش‌سفارش آن 29 سپتامبر 2020 تعیین شده است. قیمت آنلاک آن حدود 950 دلار تعیین شده و با شبکه‌های مخابراتی ورایزون، AT&T، T-Mobile و Cricket  با 4G LTE سازگاری خواهد داشت.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر