گلکسی S21 اولترا باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – گوشی‌های پرچمدار سری بعد سامسونگ یعنی گلکسی S21 باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی و چیپست اگزینوس 5 نانومتری خواهد داشت.

سامسونگ در سال جاری میلادی هر دو سری گوشی‌های پرچمدار خود یعنی گلکسی S20 و گلکسی نوت 20 را به بازار عرضه کرد. این شرکت بزرگ کره‌ای اکنون در حال کار روی گوشی‌های پرچمدار سری بعد خود است که در سال آینده رونمایی می‌شوند. 

با وجود اینکه چند ماه به رونمایی از گوشی‌های سری S21 باقیمانده است، اما برخی از مشخصات این گوشی‌ها در حال درز کردن در فضای مجازی است. گوشی گلکسی S21 سامسونگ در لیست TUV Rheinland با شماره مدل SM-G998 قرار گرفته است. طبق مشخصاتی که در این لیست نوشته شده است، این گوشی هوشمند یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد داشت که از فناوری شارژ سریع 60 واتی پشتیبانی می‌کند. 

لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ تولیدکننده این باتری‌ها نبوده است و تولید آن‌ها برعهده یک شرکت چینی بوده است. همچنین به احتمال زیاد این گوشی پرچمدار سامسونگ از چیپست اگزینوس 5 نانومتری بهره خواهد برد. 

انتظار می‌رود که در مدل اولترای این گوشی‌ها از دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی استفاده شود و یک ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ایزوسل، دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین 12 مگاپیکسلی و تله‌فوتو با زوم 5 برابری در قاب پشتی این گوشی‌ها قرار بگیرد. 

طبق گفته افشاگران،‌ دوربین سلفی این دستگاه زیر نمایشگر خواهد بود تا بخشی از آن برای ناچ دوربین سلفی اشغال نشود. همچنین این افراد معتقدند که گوشی گلکسی S21 اولترا قلم S خواهند داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر