فروش سریع و آسان خودرو با همراه مکانیک

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در ابتدا، برخی از روش‌های مختلف فروش خودرو را باهم مرور و در انتها، به روشی به‌نام «فروش سفارشی خودرو» اشاره می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید خودرو خود را کاملا بدون هزینه و بدون اتلاف وقت و پاسخ‌گویی به حتی یک تلفن و بی‌واسطه بفروشید. در ادامه نیز، ویدئو فروش VIP سراتو سایپا آقای یادگاری با همین روش جدید فروش خودرو را مشاهده خواهید کرد.

نمایشگاه و بنگاه خودرو

مراجعه به نمایشگاه‌ها یکی از روش‌هایی محسوب می‌شود که از قدیم برای خرید و فروش خودرو مرسوم بوده است. بااین‌حال، امروزه به‌دلیل پیشرفت تکنولوژی و وجود راه‌های جایگزین بسیار زیاد با مزایای فراوانشان درمقایسه‌با فروش خودرو در نمایشگاه‌ها، می‌توان این روش را روشی منسوخ و قدیمی دانست.

بازار روز خودرو

بازارهای حضوری خودرو دیگر روش موجود است که بسیاری از افراد خرید و فروش خودرو خود را در آنجا انجام می‌دهند. این بازارهای روز خودرو نیز به‌دلایل مختلفی، مانند حضور فعال دلالان به‌جای مصرف‌کنندگان نهایی، ارزش خود را برای خرید و فروش از دست ‌داده است و عملا دردسرهایی برای خریدار و فروشنده ایجاد خواهد کرد. همچنین در نمایشگاه‌های روز خودرو، نمی‌توانید از کارشناسی تخصصی خودرو و پشتیبانی حقوقی برخوردار شوید؛ بنابراین، به‌احتمال ‌زیاد خرید و فروش پرخطری تجربه خواهید کرد.

آگهی‌های اینترنتی خودرو

یکی از راهکارها برای استفاده از روش‌های پیشرفته اینترنتی را می‌توان ایجاد آگهی فروش خودرو در سایت‌های مختلف دانست. البته این روش سه مشکل مهم دارد:

  • راه موثقی برای قیمت‌گذاری خودرو خود ندارید؛ زیرا دو مدل خودرو یکسان باتوجه‌به میزان کارکرد و قطعات تعویضی و رنگ‌شدگی می‌توانند قیمت بسیار متفاوتی داشته باشند. برای مثال، یک دستگاه رنو ساندرو مدل ۹۹ خودکار با کاپوت تعویض‌شده با افت قیمتی ۲۵ میلیون تومانی مواجه می‌شود. چگونه می‌خواهید این موضوع را از روی آگهی‌ها تشخیص دهید؟
  • باید در تمام طول روز گوش‌به‌زنگ باشید و به تلفن افراد مختلف پاسخ بدهید که گاه حتی خریدار هم نیستند و فقط به‌دنبال پرسیدن قیمت خودرو هستند.
  • از همه مهم‌تر، مجبورید با تمام خریداران احتمالی برای بازدید حضوری از خودرو قرار بگذارید. علاوه‌بر صرف وقت فراوان برای هماهنگی این بازدیدها، چنین کاری در دوران فراگیری کرونا اصلا عاقلانه نیست.

شاید تا اینجا برای شما نیز این سؤال پیش آمده باشد که پس بهترین روش فروش خودرو در این روزها برای افراد پرمشغله چیست؟ حال ویدئو زیر را ببینید تا بدانید آقای یادگاری چطور خودرو خود را فروخته است.

فروش خودرو سفارشی فقط با یک تماس

این روش در اکثر کشورهای خارجی جهان رواج دارد و به‌عنوان روش نوین فروش خودرو شناخته می‌شود. در ایران، همراه مکانیک با ۱۱۸ هزار و ۱۶۰ مورد تجربه‌ی فروش موفق خودرو در حال اجرای این روش است.

برای استفاده از طرح فروش سفارشی خودرو مراحل زیر را باید طی کنید:

  • بعد از آنکه درخواست فروش خود را در لینک https://www.hamrah-mechanic.com/car-sell/ ثبت کنید، کارشناسان همراه مکانیک در محل حاضر می‌شوند و خودرو شما را ازنظر فنی و بدنه و آپشن کاملا کارشناسی می‌کند.
  • سپس یکی از مشاوران اختصاصی برای فروش خودرو به شما معرفی می‌شود. او خودرو را در تمام کانال‌های ممکن آگهی می‌کند و به تمام تلفن‌های خریداران پاسخ می‌دهد تا بهترین مورد را برای بازدید حضوری از خودرو انتخاب کند.
  • پس از مراجعه‌ی خریدار و درصورت رسیدن به توافق نهایی، خودرو شما باردیگر کارشناسی می‌شود تا خیال خریدار از همه بابت راحت شود.
  • سپس، یکی از مشاوران حقوقی از طرف شرکت به محل فرستاده می‌شود تا قرارداد شما را با رعایت تمام مسائل حقوقی بنویسد و ضمانت‌نامه‌ی خرید خودرو و پرداخت خسارت تا هفت روز را به خریدار تقدیم کند.

    hamrah-mechanic-1

درضمن، شما به‌عنوان فروشنده هزینه‌ای بابت دریافت این خدمات پرداخت نخواهید کرد و تمام مراحل رایگان انجام می‌شوند. کاپیتان‌های تیم فروش همراه مکانیک که در تصویر بالا می‌بینید، در خدمت شما هستند تا خودرو شما را در اسرع وقت بفروشند.

«با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید»

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر